UaRR gör Gelleråsen

Banåkning rockar, så ni som inte varit iväg på en riktig bana skall se till att masa sig iväg i höst eller nästa år. :fakta

Se bara till att INTE hamna bakom bluerider när ni åker ut ur depån. Det gjorde jag och han sprätte iväg nån enorm gummigrej som låg på banan som träffade min vänsterhand. Det gjorde ont som fan men jag tänkte inte mer på det, men idag har jag ett saftigt blåmärke och är en smula öm i handen. :mad:

....det blir lätt så när det är sånt grymt vrid i bitarna :rock
till och med asfalten krullar sig :D Ang natten innan så får
man ju inte en syl i vädret när M:ET och du sätter igång :notme
Kul va de i vilket fall :tummenupp I vinter ska puckar på och kraschkåpor inhandlas så man vågar stå på det där sista utan
att bli :skrämd när man "ritar" i vissa böjar :rock

Du förstod väl att jag bara ville "justera" dig lite så jag skulle ha en bättre chans, men det hjälpte ju föga...... :-/ Bra kört !!! Trots "banandäck"...... :-)

Tack Liwa1 för en superbra dag!!

Pingvinen du har väl läst dinos text "Bara förlorare behöver ursäkter..."
Tyvär har jag oxå ursäkter.
Men man får väl inse att man är talanglös både på bana och på att stunta :gråta

Men det kommer inte att stoppa mig för det är så J...a KUL :tummenupp

Fina bilder M:et!!

BLUERIDER skrev:
Ang natten innan så får
man ju inte en syl i vädret när M:ET och du sätter igång :notme

Precis så var det :rolleyes:
Hmmm, vem var det som var bilnasare :hej

Men det är bara trevligt, blir inte direkt tråkigt när du finns i omgivningen :bow

U-A Loranga skrev:
Pingvinen du har väl läst dinos text "Bara förlorare behöver ursäkter..."

Bjäbb bjäbb bjäbb! Mitt motto är att man gör så gott man kan med de medel man har tillgängliga, och jag är aldrig sen att medge att någon är snabbare. Du var snabbare......den här gången. Hade jag haft förtroende för framdäcket i högerböjarna hade vi kunnat slåss om det, men inte som det var den här gången.

But we´ll meet again someday! :D

Jag ser alla som hade möjlighet att vara med denna dag som vinnare, hur kul som helst! :tummenupp

Penguin skrev:
Bjäbb bjäbb bjäbb! Mitt motto är att man gör så gott man kan med de medel man har tillgängliga, och jag är aldrig sen att medge att någon är snabbare. Du var snabbare......den här gången. Hade jag haft förtroende för framdäcket i högerböjarna hade vi kunnat slåss om det, men inte som det var den här gången.

Klart man gör det varför tror du att jag kör en 95a ?
Det finns alltid någon som är snabbare, om inte hade jag tävlat i veidec ;)

Hoppas vi kommer åka ihop igen det är kul att rejsa lite :tummenupp

Penguin skrev:

För att inte tala om alla som har rejält med tillgängligt medel (som jag har, en R1 med mycket bra däck) men inte kan utnyttja den fullt ut och är långsammare än mindre hojar och många som var där. Det är ju föraren det hänger på innan elit nivå, där börjar medlen spela in väldigt mycket så att säga ;)

Dock är det aldrig fel att få ha rätta medlerna :hej

Hittade lite fler bilder på Potatisarnas sida som 955i har tagit. Här en sekvens där hela UaRR-ligan kommer åkandes i det sista körpasset för dagen:

Bifogat

• 47.jpg
    47.jpg
    45.5 KB · Visningar: 53
Tro det eller ej men M:et har lyckats hålla sig på den där smala biten asfalt mellan allt gräs! :D Här är han på väg ut ur esset:

Penguin skrev:
Räser-Nalken laddar ut på Rakan! :rock

Sjyssta bilder där åxå, så vi blev dokumenterade åxå vad kul.
Ja jäklar vad jag trivs på min nya mc!
Nu slipper man bli omkörd på rakorna :D
Den andra kändes som en trehjuling storleksmässigt sett jämfört med den nya.

Nu är det visserligen bara att börja om från början och försöka få fart på grejorna, nästa år så..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT