TZR Tråden!

nicke skrev:
njae, iförsig... låter de nog vara med... ska du besikta idag?... går du igenom tror du?... :4skrika /lycka till..
jag ska göra det på onsdag.. fan nu vill jag ut och köra!....
Japp, jag ska besiktiga idag. Sitter här nu med alla kläder på mig redo att köra. Sen ska jag ut och köra i regnet :banana

:hihi

Hade inte den där muttern heller när jag tittade, konstigt tyckte jag :va

Men där ska tydligen inte vara nån mutter.

Hurra! Jag klarade besiktningen! :fyllisar
Frågade besiktningskillen om muttern och han sa att det inte ska vara någon mutter där. Det räcker alltså med jängorna i gaffelbenet.
Förövrigt så tog det en ***** tid. Det var en lärling som skulle kollade den och han skulle ha hjälp men ALLT, jag lovar ALLT :mad:
Sen va den anrda killen tvungen att göra om alltihopa för att vara säker. Aja det gick jue bra men tid tog de.

_92

va tycks om min fina TZR-92 då?
i sommar blir de effektpipa, Konfilter, miniblinkers (vitlackerade) och blåa bromsbackar...=)
Nån mer som har någgå bra tips till sommaren?

Bifogat

• tzr.JPG
    tzr.JPG
    28.4 KB · Visningar: 80
Hittat en skrot med ett komplett kåpset, sprillans nytt i kartong. Rött/vitt, 2500kr. PM om någon vill ha numret.

Ni med TZR. Vad kör ni på för däck? och vilka mått?

Jag beställde nya däck nu och tog standardmåtten förutom fram där profilen blev lite lägre. Hoppas det inte blir för stor skillnad på hojens egenskaper.

cRoC skrev:
Outspinner: Lite lägre bak är att rekomendera, blir sablarns lättsvängt :tummenupp
Har haft Pirelli MT75 110/80 bak. Nu blir det Pirelli MT65 100/90 enligt regbeviset. Kanske gämnar ut sig i och med lägre profil fram.

Out_Spinner skrev:
Ni med TZR. Vad kör ni på för däck? och vilka mått?

Jag beställde nya däck nu och tog standardmåtten förutom fram där profilen blev lite lägre. Hoppas det inte blir för stor skillnad på hojens egenskaper.

110/90 bak å om det är 90/90 lr nåt fram, e inte säker på va ja har där..

ska köpa mej en tzr i höst om ja får tag på sommarjobb så om ni har tröttnat på er hoj efter sommarn så kan ni pm mej :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman