TZR Tråden!

Biifer och Out_spinner!! :4skrika

När ska ni skänka en panel till mig? (jaja, jag betalar då! :D )

OCH!!! Hur mycket ska JAG betala? :va

tzr effekt 87-89

jag vill ha ett effekt system till min tzr det är 97 årsmodell och 89:ans motor :tuttar funderar på big bore cylle och 32-36 förg....

smart_core skrev:
tjenare.. min förra ägare till in vackra hojj har u vart lite vårdslös över den.. lite fina sprickor å böss i plasten osv... nu när vintern börjar närma sig *snyft* så tänker ja lacka om den åå fixa alla sprickor osv...

nu undrar jag om man akn köpa de dekaler och dyligt som sitter på nu ifrån nånstans ?? för de ska ju se ut som en tzr :) hehe

//Johan

kolla www.motorrad-bach.de har för mig att dem har dekaler
Annars har jag sett på ebay.com

Tisse skrev:
jag vill ha ett effekt system till min tzr det är 97 årsmodell och 89:ans motor :tuttar funderar på big bore cylle och 32-36 förg....
hur kommer det sig att du har en sån gammal motor till en 97a :va

YammaDT skrev:
Vad är det för halvljus lampa som sitter i en äldre TZR? Och nej, jag har ingen möjlighet att kolla....

Philips ska det vara iaf.

12V 45/40W

Står inte mer i min bok, orkar inte leta upp min gamla lampa, men det ska räcka med siffrorna. :tummenupp :)

nån som vet vars man kan få tag på ett sånt där plast överdrag till bakre delen av dynan som jag inte törs nämna vid namn för jag är inte säker på vad den heter till en 89:a?

Mr. Red skrev:
nån som vet vars man kan få tag på ett sånt där plast överdrag till bakre delen av dynan som jag inte törs nämna vid namn för jag är inte säker på vad den heter till en 89:a?

Ensistscuts. Ring s-racing och fråga, dom har haft iallfall! www.s-racing.com!

Skulle behöva måtten på den bakre högra hjuldistansen då jag slarvat bort min egen och behöver göra en ny. Modellen det gäller är 3PC2 eller 3PC3 alltså TZR med skivbroms bak.

Jag vill se bilder på en söndermeckad TZR motor nu, biifer!!!! Du har meckat sönder din ett par gånger säkerligen! Upp med bilder! VIIIIILL SEEEEEEE!!!! :4skrika :4skrika

nån som vet var man hittar effekt till tzr -89 mitt gianelli gick ju av vid kröken

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman