Tysk pant

p_pantern

Förmodligen lika tuff som Rambo
Gick med
2 May 2004
Ort
Märsta
Hoj
Suzuki GSX-R 750 vatten
hallå... är det någon som är vaken och kan svara på min fråga??

har nämligen eventuellt tänkt mig till tyskland imorron (lördag) är det någon som vet om man måste betala panten numera, eller räcker det att fylla i en lapp om att man inte ska panta bunkarna??

vore tacksam för alla svar.. vänligen snabbt.... väldigt snabbt!!
 
p_pantern skrev:
hallå... är det någon som är vaken och kan svara på min fråga??

har nämligen eventuellt tänkt mig till tyskland imorron (lördag) är det någon som vet om man måste betala panten numera, eller räcker det att fylla i en lapp om att man inte ska panta bunkarna??

vore tacksam för alla svar.. vänligen snabbt.... väldigt snabbt!!
Sista jag handla, för förra sommaren så var det coolers med att bara fylla i lappen. Men jag vet inte om det är så nu
 
Jasså..soppa bira....ingen aning om panten men en ändring skulle det ju bli. Står det inget på nätet?
Föresten, du har ingen fin hoj där nere(förutom din då)??? Är på hugget nu....vill haaaaaaaaa!
 
pante(r)n

va som sagt i tyskland i helgen och dem hade fortfarande ingen pant... bara att fylla i lappen o sen va det klart...

men jag vet fortfarande inte när denna "lyx" försvinner...
huvudsaken var att man fick fyllt på lagrena innan man måste betala pant...
 
va ännu än gång i tyskland och handlade... fortfarande ingen pant... gäller att passa på innan man flyttar hem igen =)

o så va det bra på väg hem från dortmund...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top