Tygpåsarnas vänner!

FAAN Ricky!:mad: Jag trodde du var på min sida!? Det är nog som bagarn säger, fast värre. Jag tror att :cdevil bor i din kropp!
Men var lugn, jag ringer Max von Sydow så kan han nog driva ut demonerna. :gnissla

MEn faktum är.....jag satt och spånade på Rijekabanan igårkväll...

Du är ju tillräckligt tokig för att vilja toura dit. :tummenupp:krama

Jo det ser ut att vara Håkans! Va glad han skall bli att du hittade den!

Hmm... Näe, vad jag minns brukar Håkan ha en RÖD (tjejfärg enligt vissa), men det var likt iallafall!

Undrar var Nobben hade gjort av sin tygkasse när han köpte glass och mjölk för ett tag sedan? Man ska tänka på miljön, även närmiljön, och inte skräpa ner på asfalten!

Last edited:
Hmm... Näe, vad jag minns brukar Håkan ha en RÖD (tjejfärg enligt vissa), men det var likt iallafall!

Undrar var Nobben hade gjort av sin tygkasse när han köpte glass och mjölk för ett tag sedan? Man ska tänka på miljön, även närmiljön, och inte skräpa ner på asfalten!

kan det vara denna som är hans då? den låg också i hittelådan!
http://fittforcefive.files.wordpress.com/2008/08/100_0712.jpg

Jag tyckte jag såg en lite liten avensjuka i nobbens ögon när tygpåsen kom fram men jag kan ha fel!

kan det vara denna som är hans då? den låg också i hittelådan!
http://fittforcefive.files.wordpress.com/2008/08/100_0712.jpg

Jag tyckte jag såg en lite liten avensjuka i nobbens ögon när tygpåsen kom fram men jag kan ha fel!

Jo men visssst:jisses När jag såg Håkan tygpåse så tänkte jag Gud va han måste vara lycklig:Bugar som har en sådan däna där. Tror inte han har slängt sin Kärlek bara så där, Grannen ringe in å såg någon i skinn krypa omkring i sopptunnan å viska kom fram lillle tygis (det är så han kallar den) :banana

Jo men visssst:jisses När jag såg Håkan tygpåse så tänkte jag Gud va han måste vara lycklig:Bugar som har en sådan däna där. Tror inte han har slängt sin Kärlek bara så där, Grannen ringe in å såg någon i skinn krypa omkring i sopptunnan å viska kom fram lillle tygis (det är så han kallar den) :banana

Det kunde man nästan tänka sig!! Det är väll klart att han inte ville kasta "lilla tygis" Jag förstår inte varför han kastade den från början:confused: :D

Jag har hört att det är dags för det årliga lotteriet i Tygpåsens Vänner.
Dragning och utdelning av den mycket exklusiva vinsten sker tydligen på fredag! :banana
Eftersom Farfar Nobben är ensam medlem så borde han ha en riktigt god chans att vinna ett pris, åtminstone ett tröstpris. :D
Oh jag blir så nyfiken :rolleyes:, jag undrar verkligen vad det är för fint pris vinnaren får i år. :va
:cdevil

Tog Håkan med sig plastkorgen från sörping igår:confused:

Jag har hört att det är dags för det årliga lotteriet i Tygpåsens Vänner.
Dragning och utdelning av den mycket exklusiva vinsten sker tydligen på fredag! :banana
Eftersom Farfar Nobben är ensam medlem så borde han ha en riktigt god chans att vinna ett pris, åtminstone ett tröstpris. :D
Oh jag blir så nyfiken :rolleyes:, jag undrar verkligen vad det är för fint pris vinnaren får i år. :va
:cdevil

Du har väll köpt upp alla lotter för att garantera dig vinst nu när vivo tygisen försvann spårlöst i en grön lastbil

Last edited:
Tog Håkan med sig plastkorgen från sörping igår:confused:

Jag har _hört_ att det finns en förlustanmälan gjord tidigt i morse av plastkorgens rättmättiga ägare. Dock hade förövaren varit hövlig nog att lämna kvar pantburkarna.....så hade Håkan aldrig gjort! :banana

....kan det vara så att förövaren har sett en chans att byta upp sig, att tillskansa sig en högre men ej förtjänad status bland tygpåsarnas vänner? :va

Det är ingen omöjlighet! Jag har fått uppgifter om att det finns en viss grad av "maffiaverksamhet" inom organisationen. Så det kan lika gärna vara ett beställningsjobb.

Får en intresserad apa ansöka om inträde i denna förnämliga förening?
lil.gif

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...