Tygpåsarnas vänner!

Last edited:
Fråga Nobben vad tyska trafikpolisen säger om att ha brottom till pråmen :eek:

Ja va fan:hoppa gör man inte för en krona eller två:yoparty
Börsen går dåligt fonder lika så, Ryktas att tygpåsen ska bli börsnoterat!!!!

Va fan jag fyllde bilen upp till öronen, men då sa lilla polisen aja baja endast en per invånare typiskt jäkla jämlikt!!

Sorry!!! Håkan jag gjorde allt som stog i min makt:huvet men jag bara frågar
hur lätt är det att åka i från med cabben full med tygpåsar:va

Dessa finns att beskådas hos den lokala polisen nere vid ringen!!!

Ja va fan:hoppa gör man inte för en krona eller två:yoparty
Börsen går dåligt fonder lika så, Ryktas att tygpåsen ska bli börsnoterat!!!!

Va fan jag fyllde bilen upp till öronen, men då sa lilla polisen aja baja endast en per invånare typiskt jäkla jämlikt!!

Sorry!!! Håkan jag gjorde allt som stog i min makt:huvet men jag bara frågar
hur lätt är det att åka i från med cabben full med tygpåsar:va

Dessa finns att beskådas hos den lokala polisen nere vid ringen!!!

Jag är lite inne på att köpa lite aktier, vad står dom i?

Håkan är nog inte så ledsen han lastade ju 2 pall på hans släpa med tygpåsar! Han säljer dom till bra pris:tummenupp så passa på alla nu och fynda så länge lagret räcker! Sen kommer priser att stiga!

Jag är lite inne på att köpa lite aktier, vad står dom i?

Håkan är nog inte så ledsen han lastade ju 2 pall på hans släpa med tygpåsar! Han säljer dom till bra pris:tummenupp så passa på alla nu och fynda så länge lagret räcker! Sen kommer priser att stiga!

Ok! Häftigt:yoparty man kan nästan se detta som ett insider tips!:tummenupp
När de har kommit ut på börsen så kostar det:gnissla

Har hört mig för med börshajarna:D de spår en helt otrolig uppsving, enligt dessa herrar så har det vuxit fram från någon lokal liten håla tror de nämde krokek??? förstår inte men det känns igen!!!

Ok! Häftigt:yoparty man kan nästan se detta som ett insider tips!:tummenupp
När de har kommit ut på börsen så kostar det:gnissla

Har hört mig för med börshajarna:D de spår en helt otrolig uppsving, enligt dessa herrar så har det vuxit fram från någon lokal liten håla tror de nämde krokek??? förstår inte men det känns igen!!!

Jasså?? ja börshajarna har ju sällan fel:tummenupp:tummenupp
Krokek säger du?? jag har nog också hört om det stället! Är det inte därifrån kolmårdstrollen kommer ifrån?? är det någon slags maskopi med dom tror du?

Jasså?? ja börshajarna har ju sällan fel:tummenupp:tummenupp
Krokek säger du?? jag har nog också hört om det stället! Är det inte därifrån kolmårdstrollen kommer ifrån?? är det någon slags maskopi med dom tror du?

I det här fallet är de nog helt ute och cyklar! :va
För enligt rykten ska all produktion av tygpåsar upphöra med omedelbar verkan till förmån för plastpåsar! :död
Detta för att stimulera världsekonomin genom ökad oljekonsumtionen, vilket lättast görs med överdrivet användande av plastpåsar. :7peta

http://svtplay.se/v/1375862/folk_flashar_med_tygpasar

:notme

I det här fallet är de nog helt ute och cyklar! :va
För enligt rykten ska all produktion av tygpåsar upphöra med omedelbar verkan till förmån för plastpåsar! :död
Detta för att stimulera världsekonomin genom ökad oljekonsumtionen, vilket lättast görs med överdrivet användande av plastpåsar. :7peta

http://svtplay.se/v/1375862/folk_flashar_med_tygpasar

:notme

Nu verkar det som att Håkan har hamnat i blåsväder eftersom en stark förnekelse är första tecknet på ett beroende :va:confused:

Jag har hört från en anonym källa att Håkan nu även har sålt hojen för att satsa på en bowling karriär:confused::confused::va:va PRO är ju storkund på tygpåsar så det kanske är därifrån han har fått detta intresse:va:confused:

Nu verkar det som att Håkan har hamnat i blåsväder eftersom en stark förnekelse är första tecknet på ett beroende :va:confused:

Jag har hört från en anonym källa att Håkan nu även har sålt hojen för att satsa på en bowling karriär:confused::confused::va:va PRO är ju storkund på tygpåsar så det kanske är därifrån han har fått detta intresse:va:confused:

Förmodligen är han banbrytande och kommer att änvända en tygpåse till sitt nyinköpta bowlingklot.

Förmodligen är han banbrytande och kommer att änvända en tygpåse till sitt nyinköpta bowlingklot.

Ja det tar jag nästan för givet att han kommer att göra! Han har hört att han har en extra stor tygpåse just för bowlingen så han får plats med sitt fina klot, polèrtrasan och hans bowlinghandske!:hihi och ett extra fack för sina små bowlingskor i glada färger!

Trots att johan seglar på de 7 haven så lyckas han ta reda på att Håkan är en riktigt trendig kille!!

Bifogat

• IMG_0339.JPG
    IMG_0339.JPG
    30 KB · Visningar: 50
Nån måste snacka förstånd med karln, nu bor jag ju inte i Abu dabi, men det är väl bara en tidsfråga innan han börjar förbjuda här också..
Han verkar styra med järnhand den där "el presidente."
Jag vill faktiskt ha plastpåsar..
:ätapiller

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...