Nockis skrev:hahahah ok å själv åker du omkring på en RD?????????de är ju sööta de också=)=)==)![]()
Om jag skulle byta hoj skulle det vara till en RD, dom ÄR snygga utan kåpa och annat styre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nockis skrev:hahahah ok å själv åker du omkring på en RD?????????de är ju sööta de också=)=)==)![]()
cRoC skrev:Om jag skulle byta hoj skulle det vara till en RD, dom ÄR mindre fula utan kåpa och annat styre.
Nockis skrev:hahahah ok å själv åker du omkring på en RD?????????de är ju sööta de också=)=)==)![]()
fax skrev:Kul med nån som vågar vara annorlunda och köpa en 125à customjag trodde alla ynglingar villa ha så snabba hojjar som möjligt ?
Nockis skrev:..bara inte nsr martin börjar jämföra den med sin hoj som hjan brukar=)![]()
Mikael Cagiva skrev:Tja, själv har jag ingen direkt kritik mot deras utseende. Under sommarn fanns det två flickor och en pojk lika gamla som mig som körde glidare/custom 125r i min skola.
De verkade vara helt ok, ända tills man startade motorn. Ljudsensationen man hade väntat sig med diverse extra krimskrams på avgassystemet kom helt enkelt inte, det lät mest som som en gammal Tunturimoppe.
Men man kanske inte behöver ha igång motorn hela tiden, det är väl lika bra att bara posera med en sådan hoj.
Nockis skrev:hahahah ok å själv åker du omkring på en RD?????????de är ju sööta de också=)=)==)![]()

Jo, det är ju helt sant att det är en som kör en Red Rose. Men jag tror att maskinen jag syftade var en Kymco fyrtaktare.KawaF3771 skrev:Kan ju bero på att det är en Aprilia Red Rose 125 som är 2-takt och låter förjävligt... ska ju vara 4-t om det ska vara nått...
Där hade du felfax skrev:Kul med nån som vågar vara annorlunda och köpa en 125à customjag trodde alla ynglingar villa ha så snabba hojjar som möjligt ?
här kollar man efter möjligheter också. Cagiva och liknande kan ju bara åka raktfram och svänga lite. men med Dt kan man göra det och mycket annat tex. bakhjulet ok fan had eockså siktet inställt på en offroad et ttag..men i dne prisklasen som jag ahde tänkt så tyckte jag dte var bätter med en hoj som bara är et tpar år gammal än en lite äldre dtr eftersom jag inet är nått mekar geni....terevligt med en normal kille!!!!Johanjulgran skrev:Där hade du felhär kollar man efter möjligheter också. Cagiva och liknande kan ju bara åka raktfram och svänga lite. men med Dt kan man göra det och mycket annat tex. bakhjulet
![]()
Nockis. Hojen ser ju rätt shyst ut. men inte riktigt min smak.

NSR_Martin skrev:...Nej? Vill bara inte ha den slöaste...![]()
Nykan skrev:Den nya NSR:en är den slöaste av dom nyare sport 125rna? Eller har jag fel?
men du att lila gubben allt gårNSR_Martin skrev:Den har väll 29 hk med ostrypt CDI-box, det är inte kasst. Det är skillnad på 13 och 29 hk, men inte överdrivet stor på 29 och 34, jag ser många fördelar i NSRn, den hojen passar mig, bra körställning, go motor med skapligt jämn och bra effektkurva för att vara tvåtakt och snygg design, det är några av sakerna som tilltalar mig...
Över 25 hk är okej, men vad är det i en custom? 15? lär ju inte gå att trimma dom så mycket, det är det jag menar... Dom är rätt tunga med....
Jag tror jag hade tröttnat snabbt på en seg 15-hks fyrtakts motor, och ha ständiga fotpinneskrap...Nockis skrev:men du att lila gubben allt gårberor på vad man vil bara!!!!hahaha

NSR_Martin skrev:Jag tror jag hade tröttnat snabbt på en seg 15-hks fyrtakts motor, och ha ständiga fotpinneskrap...
Custom ska väll va över 1000cc och man sk va 40+ ungefär, bli gubbe i 16 års ålder och köra 125a som ändå inte låter som "en custom ska låta" känns fel, den sitlen passar inte mig...
Du värkar ta åt dig rätt hårt, dåligt tecken... Men, ta inte åt dig va jag säger, du har väll inte hojen för min skull, jag kan bara inte fatta varför man väljer en custom, jag måste vara :kocko![]()
Nykan skrev:Man tröttnar ganska snabbt på 30 hästar också.
Har du bråttom när du skriver eller?Nockis skrev:ok fan had eockså siktet inställt på en offroad et ttag..men i dne prisklasen som jag ahde tänkt så tyckte jag dte var bätter med en hoj som bara är et tpar år gammal än en lite äldre dtr eftersom jag inet är nått mekar geni....terevligt med en normal kille!!!!![]()

Flodis skrev:helt ok hoj men säger som dom flesta andra, det är inte min smak.
Som NSR martin sa: minst 25hk![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |