Tvserien Scrubs.

Instämmer i att Scrubs är helt i en egen division, riktigt bra! :yoparty
haha, du är ju helt vilse. Sista avsnittet av säsong 6 kom i torsdags natt och var ett dubbelavsnitt där kim kommer tillbaka :tungan

Var hittar ni svensk undertext till säsong 6? Finns bara till några få avsnitt på undertexter.se. (Japp, jag är för slö för att titta utan swesub)

Scrubs blir ÄNNU bättre när man jobbar på sjukhus o det ÄR precis så det är :D fast JD är en liten importdoktor från yttre Banglostan som luktar gårdagens lökpunjabgryta. Och Turk är verkligen just det. :P

Dr Cox o Janitor är BÄST men Kelso lägger in en o annan sköning ibland. sarkasm regerar!!!!

Första säsongerna var helt suveräna, men den senaste som gått på TV3 (säsong 6?) har ju varit helt kass tyvärr.

En person som inte nämnts är Jordan som ju var riktigt skön de första säsongerna, nu är hon ju dock lika snäll och trist som alla andra.

Första säsongerna var helt suveräna, men den senaste som gått på TV3 (säsong 6?) har ju varit helt kass tyvärr.

En person som inte nämnts är Jordan som ju var riktigt skön de första säsongerna, nu är hon ju dock lika snäll och trist som alla andra.

Jordan har aldrig varit särskilt rolig, hon är bara en surkärring som pratar konstigt.

Och jag som undrade om någon alls tittade på Scrubs.
Den är ju helt ointressant!
(Men The Young Ones är helcoola.)

Scrubs var bra.. tittar fortfarande, men det är halvhjärtat. Tror det började gå utför i 4:e eller 5:e säsongen, för att krascha helt i 6:e.. :rolleyes:

Tycker Scrubs är fruktansvärt bra. I princip alla karaktärer är riktigt roliga.
Gillar Dr. Cox och Bob Kelso mest tror jag.

Brukar också titta... :tummenupp

Dock är det halvhjärtat (om jag hinner komma i säng före 12). Men vad heter vakmästaren? Han är ju bara för skön!

Elliot är ju riktigt snygg :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...