Tvserien Scrubs.

haha, du är ju helt vilse. Sista avsnittet av säsong 6 kom i torsdags natt och var ett dubbelavsnitt där kim kommer tillbaka :tungan

ah okej, då kommer bara arbetet att ta reda på i vilket avsnitt hon säger det så jag kan tanka hem resten :D:D

haha, du är ju helt vilse. Sista avsnittet av säsong 6 kom i torsdags natt och var ett dubbelavsnitt där kim kommer tillbaka :tungan

jag ahde ju inte helt fel såg jag nu :D:D det var sista i säsog 5 on sa det :) så jag var bara 1 nummer fel :rodnar:

Last edited:
ah okej, då kommer bara arbetet att ta reda på i vilket avsnitt hon säger det så jag kan tanka hem resten :D:D

jag ahde ju inte helt fel såg jag nu :D:D det var sista i säsog 5 on sa det :) så jag var bara 1 nummer fel :rodnar:

Då har du en hel säsong att njuta av :tummenupp

Lägger väl dock ner serien nu har jag för mig.

Bra serie men dock inget jag till 100% måste se varje vecka, finns så ruggigt mkt bra serier nu att jag inte har tid till alla :)

Top 7 in random order

Jericho
Heroes
My name is Earl
Scrubs
NCIS
CSI Las Vegas
Lost

F.ö har vi pollat om vem som var snyggast av Carro Gynning och Elliot. Elliot vann med hästlängder!

Alltså, bara så ni vet.

Fastnade lite för serien för några månader sedan. Tittar lite då och då när tillfälle finnes.

Vaktmästaren (Janitor?) är självklart skönast av dom alla.

Serien äger som sagt:p

Bästa karaktären måste nog vara dr. cox/janitor.

Avsnittet där hon var uppklädd och hårt sminkad = :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Jag förstår inte vad ni menar...:va :rolleyes:

:tungan :tuttar

sarah-chalke.jpg

Dr Cox och Kelso var riktigt sköna i början på serien men de har blivit mesiga på slutet, bara janitor och Ted som håller stilen numera...

Alla är bra.

Janitor är skön, Ted är så jävla rolig med hans konstanta livsgnista.
-"Oh, mister sarcasm strikes again....Just fire me."

Tycker J.D är bra för hans galet barnsliga karaktär, älskar när han har sin dagbok där han hävdar att enhörningen är en häst med ett svärd på huvudet för att verka manligare. haha.

Jag har sett säsong 1-6 tills min dator gick i graven :( Sista avsnittet jag såg dog hon kristne körsångande sjuksköterskan, vars namn jag inte kan stava till.

Dr cox är grymmast, därefter dr Jan Itor:D

Tycker det är bland det klart roligaste på senare år, följer det dock inte slaviskt, det gör jag inte med nått, men vet jag att det går och jag kommer ihåg det så tittar jag gärna

Jävla töntserie! Den var bra i en, kanske två säsonger då den var lite nyskapande. Nu när man har sett skiten så mycket så är det ju samma dynga varenda jävla gång. Och varför måste de ha sin förbannade sensmoral med hela tiden!?
Elliot duger ju helt klart men går jag utanför dörren så har jag hittat nåt snyggare att titta på inom 5 minuter... Sååååå snygg är hon inte!

Våra bästa år är ju annars en kanonserie.....

Janitor är ju klart collast

När han lurade JD att hjälpa honom "flytta:D :yoparty "

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla