tvi-takt låter ju rätt gott faktiskt!

Max© skrev:
2049198 Fel!

Herrn är trygg i sig själv :fakta

2-takt e till för gamla u-båtar med berusade u-båtskaptener :fyllisar
Nu är du ute på bärtur. Det handlar om att han inte vågar erkänna att han gentligen vill ha en "moped". Det är därför han känner att han måste spela tuff och häftig istället för att bejaka sin mer belevade sida och våga erkänna att tvåtaktare is the shit. :D

:confused: Fattar inte varför ingen har tänkt på att stoppa i en RD500 rova i en äldre TZ, köpt ett par schyssta pipor o ett bra tändsystem, o köra erf eller nåt... Nog borde det hålla tycker man? ~140 kilo fulltankad o kanske ~110 hästar... Köra på Castrol R-olja o sitta o vinka åt touringputtarna :fyllisar

Bollox skrev:
2049276 :confused: Fattar inte varför ingen har tänkt på att stoppa i en RD500 rova i en äldre TZ, köpt ett par schyssta pipor o ett bra tändsystem, o köra erf eller nåt... Nog borde det hålla tycker man? ~140 kilo fulltankad o kanske ~110 hästar... Köra på Castrol R-olja o sitta o vinka åt touringputtarna :fyllisar
Du har ju tänkt på det, så vad hindrar dig? Jag vet en bättre begagnad TZ i uppsalatrakten som ständigt är på lagning. Skaffa en rova, snacka med Gustav och få med honom på idén. :D

Peno skrev:
2049302 Du har ju tänkt på det, så vad hindrar dig? Jag vet en bättre begagnad TZ i uppsalatrakten som ständigt är på lagning. Skaffa en rova, snacka med Gustav och få med honom på idén. :D
:hihi

Gustav O skrev:
Fredag eftermiddag, jag drar mig inte för att go offtopic. Hoppas allt stämmer maskinellt, jobbinellt, och allt annat -ellt så man får se dig köra i år. Knudan i maj t.ex?

Peno skrev:
2049357 Fredag eftermiddag, jag drar mig inte för att go offtopic. Hoppas allt stämmer maskinellt, jobbinellt, och allt annat -ellt så man får se dig köra i år. Knudan i maj t.ex?
Knudan i maj hade varit en dröm men jag är i Gdansk den dagen, av alla jävla ställen. :mad:
Siktar på mysträning med Teddy och ett eller flera B-race/KM.

Gustav O skrev:
2049365 Knudan i maj hade varit en dröm men jag är i Gdansk den dagen, av alla jävla ställen. :mad:
Siktar på mysträning med Teddy och ett eller flera B-race/KM.
Ah, deu va (think skånska).

sandstream skrev:
2048698 Eftersom jag ändå står så lågt i kurs hos tvåtaktstalibanerna kan jag väl skjuta in att ljudet från en trimmad moppe är coolt tills man fyller 16 eller något sånt :arsele

Egentligen 18, eftersom de flesta 125 är 2T. :näsblod

äntligen har någon förstått att ljudet av en två-takt är livet. dock ska det vara ljudet från en kalas trimmad cross :ryser.

Vilken underbar film! Det är så skönt med ljudet av en äkta stormoppe :banana

Gustav O skrev:
2049030 Herrn är alltså inte bara färgblind utan döv också. :D
Men det bästa av allt är att någon spyr bredvid hojen så kan jag skylla på dig :D
- "Äh du vet, det var Gustav på SH som valde färg....."

Bollox skrev:
2049276 :confused: Fattar inte varför ingen har tänkt på att stoppa i en RD500 rova i en äldre TZ, köpt ett par schyssta pipor o ett bra tändsystem, o köra erf eller nåt... Nog borde det hålla tycker man? ~140 kilo fulltankad o kanske ~110 hästar... Köra på Castrol R-olja o sitta o vinka åt touringputtarna :fyllisar
Tanken är god men det är inte tillåtet med tvåtaktare i ERF.

sandstream skrev:
2052775 Men det bästa av allt är att någon spyr bredvid hojen så kan jag skylla på dig :D
- "Äh du vet, det var Gustav på SH som valde färg....."
Du ska ljuga dem rakt upp i ansiktet alltså?

Har varity uppe förut men det är en grym rulle.
http://video.google.com/videoplay?docid=-685615071676932234

Bredvid min ZX7R ska det stå en RGV 250 om något år. Punkt slut!

Någon som har någon film på en RGV 250 med sportpipa?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti