tv5 nu!!!

Bikerbitch skrev:
Men hjälp, han såg verkligen ut som på bilden på föregående sida... Han var inte det minsta vacker...?!

Svensk avundsjuka, inget annat.
Fabio rokkar :rock

750RR

Bikerbitch skrev:
Men hjälp, han såg verkligen ut som på bilden på föregående sida... Han var inte det minsta vacker...?!

Nä... 80-talsbrudarna hade dålig smak och nu får han bara brudar som har smak för pengar...
Fatta hur mycket pengar snubben HAR!! :p Han har ju problem att göra av med skiten.... och jag går på studielån och äter nudlar.... Livet är orättvist och JA (!!!), jag är avundsjuk!! :finger

/FW

Han har ca 150 mc, till det kommer ett antal crossar. Pengar i överflöd. Stereon av det värsta slaget, guld i kablarna, hus som var enormt (dock gillar jag inte amerikans stil i inredning) och är mångas drömprins BB.

Men hur jag än försökte så blev han aldrig snygg...försökte tänka på alla hans hojar jag skulle kunna köra, bada i pengarna och leka med crossarna en efter en....men nä, han blev inte snygg för det :(

Så det är nog tur att han aldrig skulle falla för en som lilla mig.

Liwa1 skrev:
Han har ca 150 mc, till det kommer ett antal crossar. Pengar i överflöd. Stereon av det värsta slaget, guld i kablarna, hus som var enormt (dock gillar jag inte amerikans stil i inredning) och är mångas drömprins BB.

Men hur jag än försökte så blev han aldrig snygg...försökte tänka på alla hans hojar jag skulle kunna köra, bada i pengarna och leka med crossarna en efter en....men nä, han blev inte snygg för det :(

Så det är nog tur att han aldrig skulle falla för en som lilla mig.

Man kan supa de flesta snyga ju! :öl

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...