tv5 nu!!!

Bikerbitch skrev:
Men hjälp, han såg verkligen ut som på bilden på föregående sida... Han var inte det minsta vacker...?!

Svensk avundsjuka, inget annat.
Fabio rokkar :rock

750RR

Bikerbitch skrev:
Men hjälp, han såg verkligen ut som på bilden på föregående sida... Han var inte det minsta vacker...?!

Nä... 80-talsbrudarna hade dålig smak och nu får han bara brudar som har smak för pengar...
Fatta hur mycket pengar snubben HAR!! :p Han har ju problem att göra av med skiten.... och jag går på studielån och äter nudlar.... Livet är orättvist och JA (!!!), jag är avundsjuk!! :finger

/FW

Han har ca 150 mc, till det kommer ett antal crossar. Pengar i överflöd. Stereon av det värsta slaget, guld i kablarna, hus som var enormt (dock gillar jag inte amerikans stil i inredning) och är mångas drömprins BB.

Men hur jag än försökte så blev han aldrig snygg...försökte tänka på alla hans hojar jag skulle kunna köra, bada i pengarna och leka med crossarna en efter en....men nä, han blev inte snygg för det :(

Så det är nog tur att han aldrig skulle falla för en som lilla mig.

Liwa1 skrev:
Han har ca 150 mc, till det kommer ett antal crossar. Pengar i överflöd. Stereon av det värsta slaget, guld i kablarna, hus som var enormt (dock gillar jag inte amerikans stil i inredning) och är mångas drömprins BB.

Men hur jag än försökte så blev han aldrig snygg...försökte tänka på alla hans hojar jag skulle kunna köra, bada i pengarna och leka med crossarna en efter en....men nä, han blev inte snygg för det :(

Så det är nog tur att han aldrig skulle falla för en som lilla mig.

Man kan supa de flesta snyga ju! :öl

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...