Tv3 nu

såg att en av dom avled. Känsliga bilder, har för mig att jag sett hondan förr kommer inte ihåg vem det var bara.

man fick aldrig veta vad som hade hänt, bara att det var två motorcyklister inblandade och den ena var död, den andra var ganska illa tilltygad.

jag va me tyvärr, men inte i bild... fan , inte kul å se allt igen asså :-(

Va traktor me hölass å bilkö på vägen....Hondan va en gixxer 1000R. han fick stopp men inte R1:an som körde in i gixxern å flög sen in i bilen å ut i diket där han slutade sina dagar.

Går fan inte en dag utan att man ängnar en tanke åt han.

Saknad av mååånga! Inte minst din ofödda son.

R.I.P Anders.Å. 2007-07-11

Last edited:
Jag som satt på Gixxern håller med Mr X.. mycket jobbigt att se...blev rörd och förbannad att det skulle sluta så för Anders. Dålig stil av tv3 att inte kontakta anhöriga innan de sände. Å andrasidan var det väl rätt snällt filmat.

R.I.P Anders

Dålig stil av tv3 att inte kontakta anhöriga innan de sände. Å andrasidan var det väl rätt snällt filmat.

Det där är riktigt dåligt av dom att inte höra sig för ifall det är ok att sända det.

Men hoppas ändå så här i efterhand att inslaget på något sätt leder till något gott.

V.I.F.

fyfan hoppas att du mår bättre nu och blir helt återställd. och till den andra stackar vif:( lider med alla nära och kära.

Det där är riktigt dåligt av dom att inte höra sig för ifall det är ok att sända det.

Men hoppas ändå så här i efterhand att inslaget på något sätt leder till något gott.

V.I.F.

Jo det är sant

går att se här, program 9 http://viastream.player.mtgnewmedia.se/inner.php?TvSkin=tv3_se&PKCatID=1044

Pude, är det alltså dig de bär iväg på bår? läste om olyckan i olyckstråden efter det hänt. så tragiskt med hans ofödde son, fyfan.

Jo det var jag som förde oljud där.
Ja det är för jävla orättvist...
Sätter man sig på en mc så lämnar man ut sig till ödet

fyfan hoppas att du mår bättre nu och blir helt återställd. och till den andra stackar vif:( lider med alla nära och kära.

Jo jag mår bättre nu.. men det blir nån opperation till innan jag vet om jag blir helt återställd. Så det får bli rullstol ett tag till.
Men jag får vara tacksam.. jag klara mig förhållandevis bra

Last edited:
Jo jag mår bättre nu.. men det blir nån opperation till innan jag vet om jag blir helt återställd. Så det får bli rullstol ett tag till.

Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar (behöver givetvis inte svara)

Hur ser du på mc åkandet nu så här efter olyckan?
Antar att de måste vara en ganska olustig känsla efter en sån grej där nån har avlidit..

Har kompisar som har kraschat rejält, brutit rygg osv och inte viljat nåt annat än att få sätta sig på hojen igen.

Krya på dig Pude!

Jo det var jag som förde oljud där.
Ja det är för jävla orättvist...
Sätter man sig på en mc så lämnar man ut sig till ödet

Men jag får vara tacksam.. jag klara mig förhållandevis bra
ja det är verkligen så. i en bil kan man klara sig med lite repor medan det på hoj kan sluta helt annorlunda. nej det är inget nytt och ja det här är ett sporthojsforum. men endå, hoppas folk tänker när de ser klippet.

Fortfarande i rullstol.. hoppas verkligen du kryar på dig.

Sånt vill jag verkligen inte se, och jag gjorde det inte i det här fallet. Har dock råkat se dokumentärer av det här slaget tidigare, och sanningen att säga får det en att tänka till för stunden/stunder... Men sällan dom gånger man faktiskt sitter vid styret. Visst är det tragiskt, det är när man behöver ge det en extra tanke som det är som mest långt borta... bara reptilhjärnan på.

Pude... hoppas allt går vägen!

Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar (behöver givetvis inte svara)

Hur ser du på mc åkandet nu så här efter olyckan?
Antar att de måste vara en ganska olustig känsla efter en sån grej där nån har avlidit..

Har kompisar som har kraschat rejält, brutit rygg osv och inte viljat nåt annat än att få sätta sig på hojen igen.

Krya på dig Pude!
Tack

Det blir nog inte sista gången jag sätter mig på en mc.
Men söker ju alternativa intressen med tanke på min son.
Säkerhetsmässigt är det ingen vidare långsiktig invistering.
Den olustigaste känslan är väl att det ska hända något dem man åker med. För själv har jag svårt att respektera att döden skulle drabba mig själv.

Men vad sjutton ska man göra ist som ger lika mycket glädje som hojåkning ???

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...