Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dålig stil av tv3 att inte kontakta anhöriga innan de sände. Å andrasidan var det väl rätt snällt filmat.
Det där är riktigt dåligt av dom att inte höra sig för ifall det är ok att sända det.
Men hoppas ändå så här i efterhand att inslaget på något sätt leder till något gott.
V.I.F.
går att se här, program 9 http://viastream.player.mtgnewmedia.se/inner.php?TvSkin=tv3_se&PKCatID=1044
Pude, är det alltså dig de bär iväg på bår? läste om olyckan i olyckstråden efter det hänt. så tragiskt med hans ofödde son, fyfan.
fyfan hoppas att du mår bättre nu och blir helt återställd. och till den andra stackar viflider med alla nära och kära.
Jo jag mår bättre nu.. men det blir nån opperation till innan jag vet om jag blir helt återställd. Så det får bli rullstol ett tag till.
ja det är verkligen så. i en bil kan man klara sig med lite repor medan det på hoj kan sluta helt annorlunda. nej det är inget nytt och ja det här är ett sporthojsforum. men endå, hoppas folk tänker när de ser klippet.Jo det var jag som förde oljud där.
Ja det är för jävla orättvist...
Sätter man sig på en mc så lämnar man ut sig till ödet
Jo jag mår bättre nu.. men det blir nån opperation till innan jag vet om jag blir helt återställd. Så det får bli rullstol ett tag till.
Men jag får vara tacksam.. jag klara mig förhållandevis bra
TackHoppas du inte tar illa upp att jag frågar (behöver givetvis inte svara)
Hur ser du på mc åkandet nu så här efter olyckan?
Antar att de måste vara en ganska olustig känsla efter en sån grej där nån har avlidit..
Har kompisar som har kraschat rejält, brutit rygg osv och inte viljat nåt annat än att få sätta sig på hojen igen.
Krya på dig Pude!
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |