Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Jag har en Sony Bravia som precis slutat visa kanaler. Kör med den inbyggda digitalboxen och Comhems utbud. Kollade på TV senast i Torsdags och då funkade allt frid och fröjd men nu hittar den inga kanaler alls.
Har testat att göra återställning och en full kanalsökning igen men den hittar inget alls. Kan det vara boxen som lagt av? Com Hems support var till föga hjälp med sitt "läsa innantill på felsökningslappar".
[EDIT] När jag kör en kanalsökning så slutar det med: -"Inga tjänster hittades. Var god kontrollera ditt nätverks-ID" trots att det är rätt ID satt.
Har testat att göra återställning och en full kanalsökning igen men den hittar inget alls. Kan det vara boxen som lagt av? Com Hems support var till föga hjälp med sitt "läsa innantill på felsökningslappar".
[EDIT] När jag kör en kanalsökning så slutar det med: -"Inga tjänster hittades. Var god kontrollera ditt nätverks-ID" trots att det är rätt ID satt.
Last edited: