kjuze
Guest
Hej!
Jag tror detta tagits upp tidigare så jag är nöjd med hänvisningar till var jag kan hitta informationen.
Jag är intresserad av både trådar och sidor med information om PS2 och Xbox, åsikter och tester, gärna "up to date" så man får med nya spel.
Kanske tester som jämnför de olika konsollerna, allt från priser, teknik, funktionalitet, spelutbud osv.
Helt enkelt vilken konsoll ska jag köpa och varför?
Tycker om GTA-spelen, vill testa lira doom3 och kanske Halo lite sånt.
Också tänkt mig något shysst rallyspel som colin mcrae, och varför inte ett RR spel eller kanske vattenscooter-racespel till tjejen..
Tack på förhand!
Vad behöver jag köpa till? Chip? Minneskort?
(Ja jag vet att nya xbox och ps3 snart kommer
Jag tror detta tagits upp tidigare så jag är nöjd med hänvisningar till var jag kan hitta informationen.
Jag är intresserad av både trådar och sidor med information om PS2 och Xbox, åsikter och tester, gärna "up to date" så man får med nya spel.
Kanske tester som jämnför de olika konsollerna, allt från priser, teknik, funktionalitet, spelutbud osv.
Helt enkelt vilken konsoll ska jag köpa och varför?
Tycker om GTA-spelen, vill testa lira doom3 och kanske Halo lite sånt.
Också tänkt mig något shysst rallyspel som colin mcrae, och varför inte ett RR spel eller kanske vattenscooter-racespel till tjejen..
Tack på förhand!
Vad behöver jag köpa till? Chip? Minneskort?
(Ja jag vet att nya xbox och ps3 snart kommer
Last edited:
Köp en xbox! Mycket bättre än PS2. Sen ska jag låta det vara osagt hur nya xbox 360 och PS3 står sig. Så du kanske ska hålla dig tills jul
om du vill ha vurstingsboxen (tror den lanseras då). PS3 kommer nog till våren -06.