Tvåtaktsvideos. USA.

Kul! :tummenupp

Känner igen ena hojen där! Den hade jag i mitt vardagsrum för nån månad sen.. :näsblod Världen är liten..

Bara för det är vinter så fyller jag på med lite fler 250GP videos. Inte från USA dock, men från GP.

2 första varven onboard Naoki Matsudo på Donnington. 2002-04? Sämst på att starta verkar han iaf. :)
[YOUTUBE-ID]ocyEtlvNDzc[/YOUTUBE-ID]

2 sista varven på Nürburgring 1997. Harada, Jagues, Waldman och Biaggi gör upp om segern där.
[YOUTUBE-ID]j8-EPbjsX28[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Känner igen ena hojen där! Den hade jag i mitt vardagsrum för nån månad sen.. :näsblod Världen är liten..
Berätta mer. Vem sålde vad och hur till vem? :)

Bara för det är vinter så fyller jag på med lite fler 250GP videos. Inte från USA dock, men från GP.

2 första varven onboard Naoki Matsudo på Donnington. 2002-04? Sämst på att starta verkar han iaf. :)
Det är från 2003, han startade som fyra och var femtonde efter första varvet för att sluta nia. Man såg ju lite av Stiggy också i början då han höll emot ner för Craner Curve men fick ge sig ganska snart. Underbart ljud i den Yamahan...

2 sista varven på Nürburgring 1997. Harada, Jagues, Waldman och Biaggi gör upp om segern där.
Sjysst sistavarv.. :näsblod

Berätta mer. Vem sålde vad och hur till vem? :)
...

En Amerikan som tjata om att köpa en hoj av Henrik. Känner igen lite saker på hojen som gör att jag såg vad det var för nått. Finns en lång historia om hur hojköpen gick till med att Henrik köpte in 2st WSS hojar från Stiggy och bytte in till den 250:in som han sen sålde till USA. Men det är mera en sån historia som passar att berätta en kväll i depån när man ljuger ihop hur det var förr. :)

...
Sjysst sistavarv.. :näsblod

En till sistavarvetuppgörelse med Stoner, Lorenzo, Dovizioso och Locatelli på Assen 2004. Inte så brutal, men nästan. :)
[YOUTUBE-ID]_lcvo42M2N0[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ocyEtlvNDzc[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]j8-EPbjsX28[/YOUTUBE-ID]

Man ser att det är ett gammalt race när det är 3st hondor i topp :D honda med enkelsving är så sjukt porrig tycker jag..........

En Amerikan som tjata om att köpa en hoj av Henrik. Känner igen lite saker på hojen som gör att jag såg vad det var för nått. Finns en lång historia om hur hojköpen gick till med att Henrik köpte in 2st WSS hojar från Stiggy och bytte in till den 250:in som han sen sålde till USA. Men det är mera en sån historia som passar att berätta en kväll i depån när man ljuger ihop hur det var förr. :)
Som vanligt så alltså. :)

En till sistavarvetuppgörelse med Stoner, Lorenzo, Dovizioso och Locatelli på Assen 2004. Inte så brutal, men nästan. :)
[YOUTUBE-ID]_lcvo42M2N0[/YOUTUBE-ID]
Det är ju några sjuka sekvenser i det där klippet. Ungefär här som jag började gilla Lorenzo, hans omkörning av Stoner och senare Locatelli är ju grymma. :näsblod

3 sista varven i 250GP på Assen 1999 där dom 5 förarna Capirossi, Rossi, Nakano, Ukawa och McWilliams gör upp om segern.
[YOUTUBE-ID]msm1EkYSKH8[/YOUTUBE-ID]

*/ ?>
Back