Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en TDR250-motor som länge legat och skräpat utan att jag vet vad jag ska göra med den. Igår när jag blocket-surfade lite så hittade jag denna som man nog borde kunna skohorna ner 250-motorn i... Behöver bara fler timmar på dygnet.
Jag har en TDR250-motor som länge legat och skräpat utan att jag vet vad jag ska göra med den. Igår när jag blocket-surfade lite så hittade jag denna som man nog borde kunna skohorna ner 250-motorn i... Behöver bara fler timmar på dygnet.
Jo, tänkte också på det.
Två Hayabusa som får RD350-pisk. Den ena trots ”A hundred extra horse power” på flaska.
Två Hayabusa som får RD350-pisk. Den ena trots ”A hundred extra horse power” på flaska.
Är det inte bättre att du bygger klart tdr projektet först kanske?![]()
Hade en sån som 13 åring, har för mig att den hade ganska dålig väghållning o bromsar redan med orig. HVA motorn..
Haha, vilket satans klipp i motorerna.![]()
Jo, det var bla det jag tänkte på när jag önskade mig fler timmar på dygnet. 250-motorn får allt samla damm ytterligare nåt år. Men här snackade vi väl drömmar? Kanske hamnar på en packmoped istället...
Herregud.Aom ni ser finns ett trecylindrigt block for '98mm bore'och '20-26mm stroke'
dvs upp till 80mm slag... trea sadana cyllar blir dryga 1800cc
![]()
Herregud.![]()
2T-turbo! Har ett 3 cylinders mattoon block..Ca 900cc (ca 75x68mm tror jag det ar), sprut och turbo...effekt...??
http://www.trinityracing.com/trinity_gallery/index.php
Kolla trinity racing built=> THE RED DRAGGING
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |