Två ungdomsgäng drabbar just nu samman

Halogen skrev:
Är du fascist och har fått cykeln snodd av AFA eller vad? :va

Där satt den :rolleyes:

heimdal skrev:
afa är bara drägg som e ute efter å slå sönder så mkt som möjligt
Så sant som det är sagt. Förstörde bl.a vår underbart vackra stad Göteborg.
Men inte därför jag AVSKYR dom, det är mer personliga skäl...Svin är dom iallafall!! :mad:

Lugn skrev:
Har 08-orna börjat slå sönder varandra?

Inte ofta problem löser sig av sig självt så där enkelt... :rofl
Hehe, självsanering i hufvudstaden. Det är en bra början :lol

MikkE skrev:
Man kan undra vad de är ute efter egentligen. Vet de om VAD de olika grupperna står för?
Var på en föreläsning idag där jag fick träffa en föredetta nynazist om hur hans liv var/vart. Han var välkänd bland polisen i Malmö och gjorde inte fina saker. Allt från mordbränder, misshandel, rån, inbrott, osv med smått å gott. Han var inte helt ok i skallen DÅ, nu hade han ett helt annat liv och jobbar med att föreläsa så att han kan leva på riktigt betala av alla skadestånd. Han visste, under sin 'aktiva' tid, egentligen inge varför han gjorde allt dett dåliga. Tror inte att kidsen som är i artikeln gör det heller, även om det inte var om AFA osv. IDIOTER!
Hmm... Med jämna mellanrum så ser man något om en f.d. nynazist som nu bättrat sig och ågrar sina gamla synder. Varför ser man aldrig någon från AFA eller dylikt som ångrar det de gjort som är fel?

Och vad pysslar de med när de växt upp? Går i sina föräldrars fotspår och blir akademiker som är politiskt aktiva inom Socialdemokraterna?

Esquire skrev:
Och vad pysslar de med när de växt upp? Går i sina föräldrars fotspår och blir akademiker som är politiskt aktiva inom Socialdemokraterna?

:rofl Klockren :tummenupp

Bingo skrev:
Hehe, självsanering i hufvudstaden. Det är en bra början :lol

Du är felinformerad.

Syftet med just den här kravallen var att jaga iväg en skolklass malmöbor på klassresa över Liljeholmsbron och ut utanför tullarna! :mad:
Jag sprang längst fram och skrek mest, omaskerad och med uppkavlade skjortärmar!

Caffe skrev:
Syftet med just den här kravallen var att jaga iväg en skolklass malmöbor på klassresa över Liljeholmsbron och ut utanför tullarna! :mad:
Jag sprang längst fram och skrek mest, omaskerad och med uppkavlade skjortärmar!
:rofl :rofl

Caffe skrev:
Du är felinformerad.

Kanske inget sammanträffande att du inte jobbade idag? :hihi

ah17 skrev:
Är vi förvånade?

Nej, inget nytt under solen där... Minns när halva Tungelsta kom med pendeln ner till lilla Nynäs.. Polisen stod på perongen och plockade alla "vapen" från dem... med en timme kvar till vändande tåg så de hann få redigt med stryk....

Så höll det på ett par veckor..

Just ja.. fast det här var ju bara svennar... kuken oxå... Men vi kan iaf säga att de var väldigt solbrända och säkert hade käkat kebab så det var nog mångkulturens fel det med...

Är vi förvånade?

Esquire skrev:
Varför ser man aldrig någon från AFA eller dylikt som ångrar det de gjort som är fel?

De blir väl rekryterade till ngn etablerad vänsterfraktion där de får lära sig att deras handlande var helt rätt men 'det är inte vad vi helst säger till allmänheten'. Och som partichef för VP är det ju helt OK (kanske t o m en merit) att ljuga så då finns det ju bara möjligheter för framtiden.
The future is bright, the future is orange

dom jävla stollarna drabbade samman i stan där jag håller till. birds in the sky precis som det sunkiga landet usa. o afa gjorde tydligen bort sej igen (nazzarna oxo dock). tycker polisen/försvaret ska få tillstånd att testa nya vapen på såna grupper, fan tänk er på tv4as nyheter när man får se ett helt psychogäng blir nermejade med en minigun shit det är bra underhållning :näsblod

Sånt här skit är mycket vanligare än de flesta tror! "planerade" bråk sker ju typ varenda helg nånstans i sthlm, förövrigt har jag hört att det kommer bli lite oroligt under den här "Salem-marschen" eller vad de kallar den... :död

Obs. jag är inte nazi eller AFA kille! :kocko

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...