Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Don Quixote skrev:2696378Måtte sommaren komma snart...
Det var en detaljiakttagelse värdig Axxexs.oscar skrev:2696425Syns ju på varvräknaren att han inte håller fullt. Vilken mes...![]()
Gustav O skrev:2696380The Mountain skulle man vilja prova innan man slutar, fast med tanke på hur feg jag är över krönet innan hornålen på Knutstorp så skulle det inte se ut så där direkt.![]()
oscar skrev:2696425Syns ju på varvräknaren att han inte håller fullt. Vilken mes...
Precis, där ska man hålla stumt![]()
Vad är det för tävling du kör där? Dyrt?Rolle Rotax skrev:2696718För mig blir det tredje gången gillt på Cadwell nästa år, får se om man kan slå något personligt rekord eller något...
Ser ut som Jonathan Rea i Brittish Superbike så det är 1000cc. En sån Honda som jag körDallasDahlin skrev:2696755honda på bilden är det 600 eller 1000?
Det körs massor av olika klubbtävlingar så priserna bvarierar. I England kördes det över 300 roadracingtävlingar 2006....Nyteknik skrev:2696794Vad är det för tävling du kör där? Dyrt?
Sandis du måste hålla med om d att det är väldigt lätt o flyga i skogen där(på monzta) om man har otursandstream skrev:2697483För er som vill prova att flyga lite kan jag rekommendera Monzta![]()
Nästan en tävling om dagen. Året runt. Herregud, Sverige är verkligen ett roadracing-U-land.Gustav O skrev:2697303Det körs massor av olika klubbtävlingar så priserna bvarierar. I England kördes det över 300 roadracingtävlingar 2006....
Nyteknik skrev:2697878Nästan en tävling om dagen. Året runt. Herregud, Sverige är verkligen ett roadracing-U-land.
Nyteknik skrev:2697878Nästan en tävling om dagen. Året runt. Herregud, Sverige är verkligen ett roadracing-U-land.
Det finns nog bara ett sätt att få upp ögonen för svensk RR, göra det möjligt att spela om pengar, vilka som vinner, bäst varvtid osv. Det gav ju ett visst uppsving för hundsport i Sverige, å ingen jävel skulle väl bry sig om trav om man inte spelade om pengarNyteknik skrev:2697878Nästan en tävling om dagen. Året runt. Herregud, Sverige är verkligen ett roadracing-U-land.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |