Två nya rullar

Ytterligare ett par minuter av livet bortkastat!
Skämt åsido så var det helt ok, även om jag tycker att efter 1 min av landsvägskörning så är resten bara upprepning. Om ni lyckas hitta deinterlace filtret vid komprimeringen, så kommer även kvalitén på filmen bli bättre (inte innhållsmässigt dock). :D Keep it coming. :tummenupp
 
loser skrev:
Ytterligare ett par minuter av livet bortkastat!
Skämt åsido så var det helt ok, även om jag tycker att efter 1 min av landsvägskörning så är resten bara upprepning. Om ni lyckas hitta deinterlace filtret vid komprimeringen, så kommer även kvalitén på filmen bli bättre (inte innhållsmässigt dock). :D Keep it coming. :tummenupp

Det där får jag ta på mig. Komprimering av film är inte min starka sida.
Finns det som val i Windows Media Encoder alltså? Eller bör man komprimera till annat format?
 
eisbaer skrev:
Det där får jag ta på mig. Komprimering av film är inte min starka sida.
Finns det som val i Windows Media Encoder alltså? Eller bör man komprimera till annat format?

Finns som val i WMenc, dock är inte den deinterlacen den bästa, men den funkar iaf. Kommer inte ihåg exakt vart den ligger, men välj properties och sedan tror jag den ligger under processing. Ställ också in frameraten på 25 fps.

//D
 
Runningback skrev:
Trevlig film med mycket bus och skoj!
Jag vill inte vara hård och kantig.. men ni hittade ingen mer trafikerad väg? :7peta

Det finns faktiskt ingen bra raka att stunta på i hela storsthlm vad jag vet, förutom jordbro, men dit är så jävla långt.. Den på filmen är typ "den bästa", helt sjukt faktiskt...
Här i jkpg finns det hur många som helst...
 
mätaren va ju mixad på busan ju.. i 320 borde den vara lite mer den va ju inte ens på det röda :3freak
 
Öh! Derome.
Manipulerad mätare.
Du tror inte hastighetsmätare och varvräknare går på motorn båda två?
 
ola_sandin skrev:
Skön motardfilm:tummenupp men grabbarna på sporthojarna verkar vara lika riskmedvetna som en femtonåring.:tummenner

Och folk är fortfarande förvånade över att folk vill förbjuda sporthojar, och gnäller över svindyra försäkringar. :kocko Kan inte säga att jag är impad av nån film. Såg Matti från Stuntoholics köra på Ava idag. Han var otroligt duktig, och jag är impad av det mesta han gör, men jag är inte lika impad av wanna be's som är ute och leker mitt i trafiken! :gnissla
 
Låtlista på Busa-rullen?

Förövrigt lite lång kanske, tröttnade efter några min.. :)
 
Mycket Disturbed är det i alla fall. Även låten i motardrullen är Disturbed. Med tanke på att de låter så gott som likadant oavsett vilken låt du väljer så spelar låtarna inte så stor roll :)
Nädå, kolla in deras låt Down With the Sickens från skivan Sickness, det är deras mest kända låt.

//Eric

tvålen skrev:
Låtlista på Busa-rullen?

Förövrigt lite lång kanske, tröttnade efter några min.. :)
 
Härligt boyz, när får Jag va med? När Jag fixat hoj döh :död
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top