Två nya rullar

Ytterligare ett par minuter av livet bortkastat!
Skämt åsido så var det helt ok, även om jag tycker att efter 1 min av landsvägskörning så är resten bara upprepning. Om ni lyckas hitta deinterlace filtret vid komprimeringen, så kommer även kvalitén på filmen bli bättre (inte innhållsmässigt dock). :D Keep it coming. :tummenupp

loser skrev:
Ytterligare ett par minuter av livet bortkastat!
Skämt åsido så var det helt ok, även om jag tycker att efter 1 min av landsvägskörning så är resten bara upprepning. Om ni lyckas hitta deinterlace filtret vid komprimeringen, så kommer även kvalitén på filmen bli bättre (inte innhållsmässigt dock). :D Keep it coming. :tummenupp

Det där får jag ta på mig. Komprimering av film är inte min starka sida.
Finns det som val i Windows Media Encoder alltså? Eller bör man komprimera till annat format?

eisbaer skrev:
Det där får jag ta på mig. Komprimering av film är inte min starka sida.
Finns det som val i Windows Media Encoder alltså? Eller bör man komprimera till annat format?

Finns som val i WMenc, dock är inte den deinterlacen den bästa, men den funkar iaf. Kommer inte ihåg exakt vart den ligger, men välj properties och sedan tror jag den ligger under processing. Ställ också in frameraten på 25 fps.

//D

Runningback skrev:
Trevlig film med mycket bus och skoj!
Jag vill inte vara hård och kantig.. men ni hittade ingen mer trafikerad väg? :7peta

Det finns faktiskt ingen bra raka att stunta på i hela storsthlm vad jag vet, förutom jordbro, men dit är så jävla långt.. Den på filmen är typ "den bästa", helt sjukt faktiskt...
Här i jkpg finns det hur många som helst...

mätaren va ju mixad på busan ju.. i 320 borde den vara lite mer den va ju inte ens på det röda :3freak

Öh! Derome.
Manipulerad mätare.
Du tror inte hastighetsmätare och varvräknare går på motorn båda två?

ola_sandin skrev:
Skön motardfilm:tummenupp men grabbarna på sporthojarna verkar vara lika riskmedvetna som en femtonåring.:tummenner

Och folk är fortfarande förvånade över att folk vill förbjuda sporthojar, och gnäller över svindyra försäkringar. :kocko Kan inte säga att jag är impad av nån film. Såg Matti från Stuntoholics köra på Ava idag. Han var otroligt duktig, och jag är impad av det mesta han gör, men jag är inte lika impad av wanna be's som är ute och leker mitt i trafiken! :gnissla

Låtlista på Busa-rullen?

Förövrigt lite lång kanske, tröttnade efter några min.. :)

Mycket Disturbed är det i alla fall. Även låten i motardrullen är Disturbed. Med tanke på att de låter så gott som likadant oavsett vilken låt du väljer så spelar låtarna inte så stor roll :)
Nädå, kolla in deras låt Down With the Sickens från skivan Sickness, det är deras mest kända låt.

//Eric

tvålen skrev:
Låtlista på Busa-rullen?

Förövrigt lite lång kanske, tröttnade efter några min.. :)

Härligt boyz, när får Jag va med? När Jag fixat hoj döh :död

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...