Två har blivit tre

Man gratulerar!

Sömnbristen på sjukhuset var nog bara för att bereda dig på vad som komma skall.

Hehe ...

Grattis igen!

STORT grattis till dig mannen!!!! Hoppas att du och hela din familj mår bra och har ett lyckligt liv framför er!

Man får gratulera till en lyckad nedkomst! Nu är det bara till att fixa sidovagn på Kwacken så hon lär sig på en gång vilka prioriteringar som gäller...
Än en gång, stort grattis!!!

Stort grattis till er båda och ta väl hand om varandra nu alla tre.

Mycket bra skrivet, dock har jag aldrig förstått det där med "blodig klump" Det är en sådan sak som får mig att inse att jag inte vill föda barn. Rädd för blod och tycker inte alls att barn är söta eller gulliga när dom kommer ut och är boldiga och slemiga. Kanske ändrar man sig den dag man ska ha barn...men jag vet inte det, hmm. Tycker inte om blod

Grattis! :tummenupp
Fint skrivet även om blodig klump fick mig att tänka efterbörd snarare än bäbis :zpy

Oroa dej inte, mestadelen av blodet får mest pappan (och barmorskorna) se. Kvinnorna kommer lindrigt undan :rolleyes:

Liwa1 skrev:
Stort grattis till er båda och ta väl hand om varandra nu alla tre.

Mycket bra skrivet, dock har jag aldrig förstått det där med "blodig klump" Det är en sådan sak som får mig att inse att jag inte vill föda barn. Rädd för blod och tycker inte alls att barn är söta eller gulliga när dom kommer ut och är boldiga och slemiga. Kanske ändrar man sig den dag man ska ha barn...men jag vet inte det, hmm. Tycker inte om blod

Grattis!!!

Blir det en minimoto nu?? ;)

//Linus

Grattis nu är du en riktig man :tummenupp
Inga fritidsprobem dom närmsta åren :D

Stort Grattis!!!
Det slår vilket knäskrap som helst!

Skönt att höra att allt gick bra.

Grattis!!!!! Kommer ihåg känslan, så jag lipade lite till din text. Nu vill jag ha en till bara för det.

Blev alldeles varm och lycklig av din historia!

Tusen grattis till dig och din tjej!

:)

Grattis till nedkomsten känslorna som kom när Minimeken föddes värmde upp mitt hjärta när jag läste vad du skrivit.

Det är som någon skrev här att där är det manligt att gråta.

Känslan att bara se det lilla knytet sovandes i sin säng när du kör till jobbet värmer hela dagen....

Så ett stort grattis än en gång.....

Grattis!

För lillflickans skull hoppas jag att hon brås på modern. :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...