Två har blivit tre

Fy fan va härligt det låter!
Grattis, önskar dig o din familj all lycka! :bow
När ska du visa henne hur bågar funkar då? :crash

Vill också bli pappa!

Fast det har gått illa som fan med att fixa en morsa ännu... :(
Hon drog... :confused:

GRATTIS ninjabroder :rock

Snabbe_jag skrev:
Det är som någon skrev här att där är det manligt att gråta.

Manligt att gråta? Jag gråter varje dag i min glassbil..... :rolleyes:

Ravetrancer skrev:
Grattis!!!!! Kommer ihåg känslan, så jag lipade lite till din text. Nu vill jag ha en till bara för det.

Krysta hårt då :tummenupp

750RR

Stort grattis från hela familjen! :hej :tummenupp

Mycket fint skrivet, jag håller med Tom om att du ska spara texten :tummenupp Hoppas att ni får en underbar tillsammans!

Tack för alla gratulationer! Det mesta kom med på film (förutom navelsträngsklippningen) så vi har något att terrorisera henne med när hon börjar ta hem pojkvänner.. :D

Mor och dotter mår strålande och jag har nu hunnit sova ikapp lite. Hoppas ni alla får uppleva något så underbart (igen).
En speciell hälsning till Goodstuff som inte har en aning om vad som han gett sig in på. ;)

Hoppas ni alla får en uuunderbar sommar! :)

En som vet hur underbart det ÄR!!

Grattis !!!!!!
Jag träffade dig på Rörken några dagar innan....då jag diskuterade med Peter A om hur något annat tagit över mitt största intresse (att åka hoj)....Min dotter LINN som snart är 10 månader gammal.
Nu vet du på riktig vad jag talade om...Grattis!!
/ Andreas 250 Chesterfield

Jag har tårar i ögonen. Det var verkligen en text full med känslor.
Det är nästan så att man längtar själv. Inte till all smärta o blod, men allt det mysiga efteråt. Ja, tills dom blir tonåringar och skall busa o saker. Men då sitter Miranda säkert på en egen 125.a och blir skolans tuffaste tjej. Bara 16 år kvar. Då är jag 34 år gammal och har med säkerhet fått uppleva det ni upplevde häromdagen.
Stort Grattis till er båda och även till dottern som fått komma till världen!! Ta hand om varandra nu!

Spara texten förresten.

Jättegrattis till er!

En rörande beskrivning över den jobbigaste, lyckligaste, mest frustrerande och euforiska dagen i ens liv (tror jag i allafall...)
Lycka till med familjen och glöm inte bort varandra.

/ Bågebabe

Sannerligen så läser man med tårar i ögonen till detta mirakel som hänt dig.

Stort GRATTIS...!!

Och jag måste erkänna att jag avundas modet som krävs... för att bli förälder. :bow

Lycka till nu och var rädda om varandra.

Ugluk skrev:

En speciell hälsning till Goodstuff som inte har en aning om vad som han gett sig in på. ;)

Hoppas ni alla får en uuunderbar sommar! :)

Det verkar inte som om du mår direkt dåligt så jag blir inte avskräckt. ;)
Fast jag har nog ingen aning om vad jag har givit mig in på mer än jag vet att jag aldrig har känt så stark kärlek till någon som jag gör till mitt ofödda barn.

Stämmer in i Gratulationskören =)

Genbanken säkrad för framtiden :tummenupp

Grattis Ugluk!

Vet precis hur det känns och fick en klump i halsen när jag lästa detta. Vackert namn ni valt också.

Goodstuff, även om du kan försöka förbereda dig för den stund det verkligen händer, så kan man aldrig förestilla sig hur det verkligen är. Hälsa till den blivande moderen och önska lycka till från oss hernere.

Gratulerar

:squid Grattis visst är det häftigt! Emil 5½ mån hälsar att Eurosport och bike racing är bäst på TV.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP