Tusenstrecket.....

McB skrev:
Nja, vissa telefoner kan även tolka html-kod. Wap bygger på en optimering av vanlig html-kod, men ser helt annorlunda ut. Det finns färdiga editors för att göra wapsidor, som tillhandahålls bla. av Ericsson och Nokia.

Skulle det gå att koppla ihop en editor med sporthoj, eller skulle någon behöva sitta och knappa in allt i en editor?

Thundercat skrev:
Skulle det gå att koppla ihop en editor med sporthoj, eller skulle någon behöva sitta och knappa in allt i en editor?

Mig veterligen så finns det ingen "HTML till WAP"-konverter, men jag har å andra sidan inte ägnat så mycket tid till utveckling av WAP-sidor. Möjligt att det finns, och i så fall slipper man ju koda om allt.

McB skrev:
Mig veterligen så finns det ingen "HTML till WAP"-konverter, men jag har å andra sidan inte ägnat så mycket tid till utveckling av WAP-sidor. Möjligt att det finns, och i så fall slipper man ju koda om allt.

finns det ingen "HTML till WAP"-konverter så lär det ju inte fungera med wap på ett forum. Isåfall skulle det behövas ett par heltidsanställda för att lägga ut koden på wap...

Thundercat skrev:
finns det ingen "HTML till WAP"-konverter så lär det ju inte fungera med wap på ett forum. Isåfall skulle det behövas ett par heltidsanställda för att lägga ut koden på wap...

Givetvis finns det sådana program, som gör det live. Men när man sitter med befintlig html/asp/php-kod så vet jag inte.

Du får nog ta och sätta lite fart på skrivandet igen. Du har kommit halvvägs nu.
Fast om du inte tar 2-3års semester så kanske det kommer gå undan ändå.
:tummenupp

Såg tråden och tänkte: Va fan? Skrev inte han nåt sånt för 8 år sen också?

Tänk vad tiden går....

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...