TurningTorso "TT" - Tråden

var ska ni köra på onsdag? kommer gärna dit och fotar om det är lite stunt och grejs =)

tid och plats?

Här jobbar man över några timmar så har man missat flera sidor:(. Får nog säga upp mig!

Parkeringen vid Turning T imorron kl 1800.

Be there or be square!

Jag kommer om foten håller.:gnissla

Last edited:
jo ja jobbar, men tjejer har lite bättre simultanförmåga än killar o kan göra flera saker samtidigt. :tummenupp

hmm ja håller på din knast, d vet du. sluta mobba! :D vem skulle ja åka me, alla har halvsöndriga hojar eller hojar utan plats för passagerare. :rolleyes:

Finns massa plats på dom dära KTM 990 orna:rolleyes:

Här jobbar man över några timmar så har man missat flera sidor:(. Får nog säga upp mig!

Be there or be square!

äh sluta grina.......nu har du haft semester i en VECKA från tt! längre än så går d tyvärr inte. =) du får ta din :arsele o komma dit o visa vart skåpet ska stå. :D

Tackar tackar
Vet dock inte om jag vågar efter alla berätterlser man får höra vid TT

äh tror nt du e så feg som du utger dig att vara. :tungan vi lovar o vara snälla mot dig. d blir mat o sprit så d e bara komma o ta för sig. :tummenupp

så kanske ja kan ge dig dina foton samtidigt. :D

Last edited:
... detta e inte bra.. jag måste kanske kasta in handduken... o ni vet vad det betyder... :arsele

Jag kommer gärna... Och kollar om inte annat. Kanske kan lära mig ett och annat =)

Ny på KTM, hunnit köra 2 rundor sedan den inköptes :huvet Så inte hunnit vänja mig vid den uppräta ställningen och det gigantiska styre där sitter på dessa maskiner :va

Nåja, hoppas kunna komma ner och kika lite!!!

Be there or be square!

okej underbart!

kommer dit och fotar.. kan inte stunta :=( är för mesig för sånt.

Håller med dig! Inte än iaf, men bytte ju iofs till KTM av en anledning :rolleyes:

Så det ska läras sig!!!

hört att det är bara dra lite i handtaget och gasa sen kan man hålla den där flera mil även man adlrig suttit på en KTM... så det är ju barnlekar vi pratar om.
Hade jag haft en KTm hade jag ju lätt med kunnat köra sjukt långt från fram och bakhjulet!!

(tur jag inte har en så jag slipper visa)

Haha. Jag hoppas du har rätt!!! :tummenupp

Då är det väl bara att våga prova som gäller då :gnissla

Fint, ni kommer känna igen mig som "den som kommer invinglades lite efter 18" haha :yoparty

Öser in bältet i bilen nu det får fan räcka för idag.

Pm om du vill veta var larmet inte funkar inatt:) :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...