TurningTorso "TT" - Tråden

Hörde du jojje.... Det är bäst farfar går o gör sig i ordning redan nu :arsele :D För du kommer väl? :va

Kommer inte imorron...mycke roligare att sitta i RONNEBY av alla ***** ställen på denna jord när ni kör hoj...får väl dricka i min ensamhet...:gnissla

Kommer inte imorron...mycke roligare att sitta i RONNEBY av alla ***** ställen på denna jord när ni kör hoj...får väl dricka i min ensamhet...:gnissla

e du säker d e hojåket du saknar? :D

en fågel viska i mitt öra o sa att du kanske sviker påå lördag?! no can do! get ya boothie down here sweet! :D nån kanske kommer sakna dig annars. :tungan

Va e de för språk?

Vet iof inte hur många gånger ja ska säga de, går de bra kommer vi båda upp, går de dåligt kommer ja själv upp..:va

så sa du inte sist, du sa att du nog inte kommer o sen va d att du KANSKE kommer me dejten. Inget om att du kommer i vilket fall som helst. Sluta supa jojje! :näsblod

Ja då kommer ja väl inte, trodde det var fest ni skulle ha o inte syjunta..:pannkyss

O sen kan man väl inte börja me o visa sina bästa sidor..dom sparar man tills senare..:D

en fågel viska i mitt öra o sa att du kanske sviker påå lördag?! no can do! get ya boothie down here sweet! :D nån kanske kommer sakna dig annars. :tungan

Jooo...:rolleyes:

De verkar som de tyvärr blir så...ska sitta o dränka mina sorger i spriten i den stora mörka skogen...Småland...o bli myggbiten...:huvet

Jag vet vem :tungan nä nu ska jag sluta... :fatta!

Där skrev du de igen, sluta supa...:va

asså du har blandat ihop d här med att gå på fest o att dricka varje dag......alkisar dricker varje dag, vi dricker när det är fest, t ex lördag. :tummenupp

oj.. hur kunde jag missa den tråd?

men när e de dax?
verkar som helften har supit till redan

oj.. hur kunde jag missa den tråd?

men när e de dax?
verkar som helften har supit till redan

alex, d e fest hos oss på lördag. du e välkommen! :D

*/ ?>
Back