TurningTorso "TT" - Tråden

Goldfish

morgontrött
Gick med
26 Mar 2007
Hoj
Sparkcykel
Onsdags mys! 22/8

I denna tråden kan ni prata om TT istället för att lägga upp en ny tråd varje dag ni vill träffas. Alla nystartade trådar kommer att flyttas hit.

jaha då var d ett tag sen vi var nere vid torso och lekte... känns länge sen eftersom man för en vecka senn var där varje dag en länge tid.. nån som e sugen på lite lek och mys vid torso imorrn vid finare väder?? :yoparty

Last edited by a moderator:
ja kommer o myser me dig! snacka om att man blir deprimerad av detta kräk väder.......:näsblod

:)

kommer om vädret är ok! men jag tycker att vi kan gasa en runda??

kommer om vädret är ok! men jag tycker att vi kan gasa en runda??

gasa? ja d kan vi göra, så kan ja CYKLA efter er! :D hallå, tänk på dem handikappade! :tungan

:gnissla

gasa? ja d kan vi göra, så kan ja CYKLA efter er! :D hallå, tänk på dem handikappade! :tungan

:gnissla

jobbar inte du?? har du så mkt tid över?? klart vi kan mysa vid torso eller gasa en runda.. du får helt enkelt åka me nån money! eller ta dit kort :D

jobbar inte du?? har du så mkt tid över?? klart vi kan mysa vid torso eller gasa en runda.. du får helt enkelt åka me nån money! eller ta dit kort :D

jo ja jobbar, men tjejer har lite bättre simultanförmåga än killar o kan göra flera saker samtidigt. :tummenupp

hmm ja håller på din knast, d vet du. sluta mobba! :D vem skulle ja åka me, alla har halvsöndriga hojar eller hojar utan plats för passagerare. :rolleyes:

jo ja jobbar, men tjejer har lite bättre simultanförmåga än killar o kan göra flera saker samtidigt. :tummenupp

hmm ja håller på din knast, d vet du. sluta mobba! :D vem skulle ja åka me, alla har halvsöndriga hojar eller hojar utan plats för passagerare. :rolleyes:

Då borde du kunna ta körkort och jobba samtidigt?? .....

jag undrar en sak... tjejer skryter alltid om att dom kan göra 2 saker samtidigt... kan ni skita och torka er samtidigt?? och blir d bra??

Iaf.. jag kan kanske skrapa fram en plats på guldfisken om du e snäll....

Då borde du kunna ta körkort och jobba samtidigt?? .....

jag undrar en sak... tjejer skryter alltid om att dom kan göra 2 saker samtidigt... kan ni skita och torka er samtidigt?? och blir d bra??

Iaf.. jag kan kanske skrapa fram en plats på guldfisken om du e snäll....

hmm e d nåt speciellt me att kunna d eller? :va

ja e väl alltid snäll!!!! :D hihihiii.......

hmm e d nåt speciellt me att kunna d eller? :va

ja e väl alltid snäll!!!! :D hihihiii.......

jag abara skoja.. men jag e stolt ägare av att inte kunna göra 2 saker samtidigt iaf :D ...

Då e du välkommen ombord på ms/guldfisken

Förresten folks... nu har jag fixat en rolig sak så vi kan köra namn leken... :D

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...