Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Är det häftigt att diskutera? Kan jag inte tro du tycker för du kan ju inte ens perestera en endaste åsikt, förutom det där med somalierna då.
Jag vet inte vad det är för sak jag ska stå för heller, att du är rasist? Det får väl du stå för så står jag för mina åsikter?

Men du har rätt i att det här leder ingen vart, inte så länge du inte berättar vad somalierna gjort mot dig som får dig att hata dem så mycket. :lol

Berätta gärna vad du jobbar med först.
Sedan vad som gick fel under din uppväxt/liv?
 

God_Of_Aprilia

Bakhjuls åka eller inte åka alls
Gick med
23 Aug 2004
Ort
Östervåla
Hoj
Suzuki RM125 98 - KTM 200 EXC 00(såld) - Aprilia AF1 Sport 90(stulen)
bortse från mitt tidigare inlägg där jag trodde att bullysmile hade slutat försöka ta sej till lägre nivåer än han redan har gjort.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Conclusion;

ejnar har blivit dubbad till frasmongo medans bullysmiles smart nog har lämnat "diskussionen" i lagom tid.

Vi har också kommit fram till att om man är svensk är man rasist och borde hängas i galjen om man sneglar snett på någon som har annorlunda åsikter medans andra nationaliteter känner sej kränkta för att dom inte fick agera bödel eftersom det är vad dom gör i deras kultur och ser det som en självklarhet.

moppefucko.net har också blivit omdiskuterat som sluss för oliktänkande och icke svenskar.

tess har tydligen "bitit sej själv i skäggbiffen" medans drysen kommit med helt valida och starka synpunkter samtidigt som hård rassen och ledare av sveriges nynazister markus argumenterat för ett mer uniont sverige.

Jag själv missförstår och vränger till ord på saker och ting som inte kunnat vara tydligare och mer lättförstått.

Nåt jag missat?

Visst ja, man får inte regga sej på sporthoj.com om man inte äger plastraket av lagom storlek.

Case closed.

Sitt inte här o ljug din lilla internerhuzzler

bortse från mitt tidigare inlägg där jag trodde att bullysmile hade slutat försöka ta sej till lägre nivåer än han redan har gjort.

och vad tillför du? kom istället med nåt vi inte vet än sitta där o dra slutsatser som inte är korrekta/påhittade
 
Last edited:

_teSSan_

Guest
du är nog den enda turken där du bor, du ser ut som en turk i alla fall :tungan

Ursäkta? Nog för att tråden har sjunkit/startat lågt, men när gick vi över till att kommentera varandras utséende? Det trodde jag att man släppte när man va i fjortonårsåldern.

bortse från mitt tidigare inlägg där jag trodde att bullysmile hade slutat försöka ta sej till lägre nivåer än han redan har gjort.

:klappar
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ursäkta? Nog för att tråden har sjunkit/startat lågt, men när gick vi över till att kommentera varandras utséende? Det trodde jag att man släppte när man va i fjortonårsåldern.



:klappar

vad e det med dig? sa jag nåt dumt om ditt utseende? vad e det för fel att se ut som en turk?
 

_teSSan_

Guest
och vad tillför du? kom istället med nåt vi inte vet än sitta där o dra slutsatser som inte är korrekta/påhittade

Och du tycker att ditt inlägg om mitt utséende tillförde nåt som vi andra inte redan vet? De andra har nog sett min avatar och behöver förmodligen inte ditt expertutlåtande. Som för övrigt inte heller tillför nåt.
 

God_Of_Aprilia

Bakhjuls åka eller inte åka alls
Gick med
23 Aug 2004
Ort
Östervåla
Hoj
Suzuki RM125 98 - KTM 200 EXC 00(såld) - Aprilia AF1 Sport 90(stulen)
Sitt inte här o ljug din lilla internerhuzzler



och vad tillför du? kom istället med nåt vi inte vet än sitta där o dra slutsatser som inte är korrekta/påhittade

Jag antar att ironi är ett främmande uttryck? och vad är en internerhuzzler?
 

_teSSan_

Guest
vad e det med dig? sa jag nåt dumt om ditt utseende? vad e det för fel att se ut som en turk?

Har aldrig sagt att det är nåt fel att se ut som en turk. Nu får du sluta upp med dina försök att läsa mellan raderna, för det går ju uppenbarligen inte särskilt bra. Jag va bara naiv nog att tro att vi var vuxna nog att inte kommentera såna saker som varandras utséende eftersom det är totalt irrelevant.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Har aldrig sagt att det är nåt fel att se ut som en turk. Nu får du sluta upp med dina försök att läsa mellan raderna, för det går ju uppenbarligen inte särskilt bra. Jag va bara naiv nog att tro att vi var vuxna nog att inte kommentera såna saker som varandras utséende eftersom det är totalt irrelevant.


jag förstår fortfarande inte vad som var så negativt med mitt inlägg så du reagerade så här

Jag antar att ironi är ett främmande uttryck? och vad är en internerhuzzler?


du förstår när du får lite mer erfarenhet:pannkyss
 
Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
jag förstår fortfarande inte vad som var så negativt med mitt inlägg så du reagerade så här




du förstår när du får lite mer erfarenhet:pannkyss
Jag tror inte du kan gräva ner dig längre, men varsågod och försök. Det ska bli intressant och se...
 

God_Of_Aprilia

Bakhjuls åka eller inte åka alls
Gick med
23 Aug 2004
Ort
Östervåla
Hoj
Suzuki RM125 98 - KTM 200 EXC 00(såld) - Aprilia AF1 Sport 90(stulen)
Jag tror inte du kan gräva ner dig längre, men varsågod och försök. Det ska bli intressant och se...

Det räcker med att någon ger honom en större spade så ska du se att det inte är några problem.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jag tror inte du kan gräva ner dig längre, men varsågod och försök. Det ska bli intressant och se...

seriöst vad var så fel i mitt inlägg. förklara gärna så ber jag om ursäkt ifall jag sårat eller gjort nån ledsen.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
seriöst vad var så fel i mitt inlägg. förklara gärna så ber jag om ursäkt ifall jag sårat eller gjort nån ledsen.
Att du först säger att tessan liknar en turk?
Sen hävdar att det inte var menat som ett skälls ord?

Jag vet inte, men det känns inte som om du bygger broar direkt.
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Nån som märkte av några tutande ryssar?

De få ryssar vi har i Sverige är spioner och kan inte åka runt och tuta med risken att avsölja sin sanna identiet :mattias

Nu ska jag desutom gå och lägga mig för att stiga upp tidigt imorgon och resa bort två dagar, finns det ingen vänlig själ som kan se till att ta lite print screen eller i alla fall berätta för mig hur det går för tråden sen? :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top