Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.
Shit alltså... Har varit på din sida hela vägen, men vid det uttalandet bet du dig nog i skäggbiffen. Vicket djupdyk. Inte nog med att du sänkte dig till nivån som ytterligare en belackare, men nu blev du plötsligt en bigott också.

Märkligt att du inte gav dig till känna när du "var på min sida hela vägen" utan bara när jag i ett inlägg "bet mig i skäggbiffen".

haha... endel på denhär sidan är verkligen dumma i huvet :D
Eyyhhh, har jag kallat dig dumm i huvve eller?

Fan fick du luft ifrån o kalla mig dumm i huvve då?

Passa dig så jag inte spelar en fotboll upp i röva på dig.

Eniyan: Här är några stora bokstäver, använd dom. "A B C D E F G H". Säg till om du behöver fler.

Och föresten, spara några punkter till oss andra, det räcker med en punkt efter varje mening.

Märkligt att du inte gav dig till känna när du "var på min sida hela vägen" utan bara när jag i ett inlägg "bet mig i skäggbiffen".

Det var för att du tog orden ur munnen på mig hela tiden. Samt att du verkar ha haft ett uppbåd som redan var på din sida.

Hur fan har denna tråd överlevt så här länge?:va
Nivån på Sh & dess användare har nog nått botten nu eller?

Näää inte stänga denna, den enda tråden som visar SH riktiga nivå...

Det var för att du tog orden ur munnen på mig hela tiden. Samt att du verkar ha haft ett uppbåd som redan var på din sida.

Jag håller med om att det inte var mitt snyggaste inlägg, men tro mig, både tålamodet och argumenten tar slut när man försöker diskutera med en vägg. Speciellt när väggen är fullklottrad med påhopp, nedsättande öknamn och andra respektlösa kommentarer.

Nån som märkte av några tutande ryssar?

Last edited:
Du måste inte argumentera, men du måste inte bete dig som ett dagisbarn och kalla mig idiot heller. Jag tycker att du är en av de största idioterna som har skrivit på det här forumet, men det betyder inte att jag sätter mig i sandlådan brevid dig.

Och nej, jag lär förmodligen inte bli väckt av några turkar, jag bosatte mig i ett turk-fritt område. Inte på grund av att här inte fanns några, men nu är jag glad för att det inte finns, jag gillar min nattsömn.

du är nog den enda turken där du bor, du ser ut som en turk i alla fall :tungan

Conclusion;

ejnar har blivit dubbad till frasmongo medans bullysmiles smart nog har lämnat "diskussionen" i lagom tid.

Vi har också kommit fram till att om man är svensk är man rasist och borde hängas i galjen om man sneglar snett på någon som har annorlunda åsikter medans andra nationaliteter känner sej kränkta för att dom inte fick agera bödel eftersom det är vad dom gör i deras kultur och ser det som en självklarhet.

moppefucko.net har också blivit omdiskuterat som sluss för oliktänkande och icke svenskar.

tess har tydligen "bitit sej själv i skäggbiffen" medans drysen kommit med helt valida och starka synpunkter samtidigt som hård rassen och ledare av sveriges nynazister markus argumenterat för ett mer uniont sverige.

Jag själv missförstår och vränger till ord på saker och ting som inte kunnat vara tydligare och mer lättförstått.

Nåt jag missat?

Visst ja, man får inte regga sej på sporthoj.com om man inte äger plastraket av lagom storlek.

Case closed.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...