Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey, go play some piano you faggot!![]()
Shit alltså... Har varit på din sida hela vägen, men vid det uttalandet bet du dig nog i skäggbiffen. Vicket djupdyk. Inte nog med att du sänkte dig till nivån som ytterligare en belackare, men nu blev du plötsligt en bigott också.
Eyyhhh, har jag kallat dig dumm i huvve eller?haha... endel på denhär sidan är verkligen dumma i huvet![]()
när jag "bet mig i skäggbiffen".
Tezzy är med dig, typ.
Märkligt att du inte gav dig till känna när du "var på min sida hela vägen" utan bara när jag i ett inlägg "bet mig i skäggbiffen".
Hur fan har denna tråd överlevt så här länge?![]()
Nivån på Sh & dess användare har nog nått botten nu eller?
Det var för att du tog orden ur munnen på mig hela tiden. Samt att du verkar ha haft ett uppbåd som redan var på din sida.
Då byter jag åsikt direkct.
Men eftersom det inte förekommer några åsikter i den här tråden utan bara hederligt gnäll så vet jag inte vad jag ska göra.![]()
Eyyhhh, har jag kallat dig dumm i huvve eller?
Fan fick du luft ifrån o kalla mig dumm i huvve då?
Passa dig så jag inte spelar en fotboll upp i röva på dig.
Du måste inte argumentera, men du måste inte bete dig som ett dagisbarn och kalla mig idiot heller. Jag tycker att du är en av de största idioterna som har skrivit på det här forumet, men det betyder inte att jag sätter mig i sandlådan brevid dig.
Och nej, jag lär förmodligen inte bli väckt av några turkar, jag bosatte mig i ett turk-fritt område. Inte på grund av att här inte fanns några, men nu är jag glad för att det inte finns, jag gillar min nattsömn.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |