Turborider 2 Killing The Streets trailer

• Thread starter Thread starter Ric
  • Start date Start date
Släpps och släpps - ngn skitteaser vad jag hört - sen kommer visst ngn skittrailer för att sen ngn skitfilm med en massa siffror som 555, 333 eller var det kanske 6.66 :va har relese i början av maj - men va fasiken vet en skit som mig egentligen!! :krama

Jag dömer inte dig, men det är inte första gången det har hänt att det har blivit förseningar. Men jag får väl tro på det du säger. :krama

Bara jag slipper se/höra om all jävla Big Brother som cirkulerar runt hela tiden, så är jag nöjd med att få se nåt annat :D

Jag dömer inte dig, men det är inte första gången det har hänt att det har blivit förseningar. Men jag får väl tro på det du säger. :krama

Bara jag slipper se/höra om all jävla Big Brother som cirkulerar runt hela tiden, så är jag nöjd :D

vad e big brother för nåt:va hehe

Släpps och släpps - ngn skitteaser vad jag hört - sen kommer visst ngn skittrailer för att sen ngn skitfilm med en massa siffror som 555, 333 eller var det kanske 6.66 :va har relese i början av maj - men va fasiken vet en skit som mig egentligen!! :krama

jävligt mycket. iaf vad jag vet såvida det inte är massa bull....... :D

Smart nog så är den mätaren satt framför original så man kan inte jämföra hur exakt den är i lägre hastigheter. Jag har svårt att tro att den gör 400+ i hastighet faktiskt, troligtvis har dom väl knappat in en annan däckomkrets i den så att den visar lite fel.
Jag kan ha fel, isådanafall är det imponerande och otroligt galet att köra 400+ på en smal landsväg.

drevat kan de vara också....

Jupp, James bond's nästa vad jag vet!! :huvet

:D

Annars kommer det mycket snart en sorglig streetfilm som normalt inte ses av många personer - tror bestämt att något släpps på Youtube kommande söndag/måndag - men vad vet jag egentligen!! :krama

:D

Hjärndöd vad jag hört!! :brinnerup

Så... vad har släppts på youtube?

Visst ja e långt ifrån nån Rossi på att köra men denna kille ligger ju sekel efter g-rider. Första filmen så kör han ju i princip bara på raksträckor & ger hojen fullt =/ men visst burnouten och framförallt wheelieserna är imponerande :tummenupp

Men g-rider är ändå mer underhållning i min bok :yoparty

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!