Turborider 2 Killing The Streets trailer

• Thread starter Thread starter Ric
  • Start date Start date
Släpps och släpps - ngn skitteaser vad jag hört - sen kommer visst ngn skittrailer för att sen ngn skitfilm med en massa siffror som 555, 333 eller var det kanske 6.66 :va har relese i början av maj - men va fasiken vet en skit som mig egentligen!! :krama

Jag dömer inte dig, men det är inte första gången det har hänt att det har blivit förseningar. Men jag får väl tro på det du säger. :krama

Bara jag slipper se/höra om all jävla Big Brother som cirkulerar runt hela tiden, så är jag nöjd med att få se nåt annat :D

Jag dömer inte dig, men det är inte första gången det har hänt att det har blivit förseningar. Men jag får väl tro på det du säger. :krama

Bara jag slipper se/höra om all jävla Big Brother som cirkulerar runt hela tiden, så är jag nöjd :D

vad e big brother för nåt:va hehe

Släpps och släpps - ngn skitteaser vad jag hört - sen kommer visst ngn skittrailer för att sen ngn skitfilm med en massa siffror som 555, 333 eller var det kanske 6.66 :va har relese i början av maj - men va fasiken vet en skit som mig egentligen!! :krama

jävligt mycket. iaf vad jag vet såvida det inte är massa bull....... :D

Smart nog så är den mätaren satt framför original så man kan inte jämföra hur exakt den är i lägre hastigheter. Jag har svårt att tro att den gör 400+ i hastighet faktiskt, troligtvis har dom väl knappat in en annan däckomkrets i den så att den visar lite fel.
Jag kan ha fel, isådanafall är det imponerande och otroligt galet att köra 400+ på en smal landsväg.

drevat kan de vara också....

Jupp, James bond's nästa vad jag vet!! :huvet

:D

Annars kommer det mycket snart en sorglig streetfilm som normalt inte ses av många personer - tror bestämt att något släpps på Youtube kommande söndag/måndag - men vad vet jag egentligen!! :krama

:D

Hjärndöd vad jag hört!! :brinnerup

Så... vad har släppts på youtube?

Visst ja e långt ifrån nån Rossi på att köra men denna kille ligger ju sekel efter g-rider. Första filmen så kör han ju i princip bara på raksträckor & ger hojen fullt =/ men visst burnouten och framförallt wheelieserna är imponerande :tummenupp

Men g-rider är ändå mer underhållning i min bok :yoparty

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC