Turbobygge på Gammelbusan

Quitter !! ala monty python style.

Fast jag vill nog minst lika gärna se en hemsnikrad gasturbin så det blir nog bra ändå !

Va? Näe?
Här är man urloggad några dagar och då står världen på huvet... :(

Trist, men jag förstår ditt dilemma. Får hoppas att det går fint med dom andra byggena och att du tids nog får tid även för ett turbobygge. :) Du lär ju ändå bli klar med turbohojen långt före Pucken...:hihi

Sånt är livet, det lär nog komma en dag då det finns tid för att överladda hojen. Den går ju inte direkt pissklent nu heller så jag kan nog stå ut med att åka sugmotor tills dess.:tummenupp

hmm, vi är flera som har T-byggen på halster tydligen. kanske blir det en sådan där turboboom rätt som det är när vi alla får klara byggena :D
Jag håller på att meka min gamla fräs här men förhoppningsvis kanske jag kan få bistå med lite turbotråd i höst, ja det är ju målet varenda år iof, men nu måste jag fasiken ha det mesta åtm för att börja....och norra sthlm:s trängsta verkstad :tummenupp:tummenupp
ja vi får väl la se :D:D
Du kommer säkert igen sen och då blir det väl "turbobygge på gammelbusan" part two, inte svårare än så :tummenupp

hmm, vi är flera som har T-byggen på halster tydligen. kanske blir det en sådan där turboboom rätt som det är när vi alla får klara byggena :D
Jag håller på att meka min gamla fräs här men förhoppningsvis kanske jag kan få bistå med lite turbotråd i höst, ja det är ju målet varenda år iof, men nu måste jag fasiken ha det mesta åtm för att börja....och norra sthlm:s trängsta verkstad :tummenupp:tummenupp
ja vi får väl la se :D:D
Du kommer säkert igen sen och då blir det väl "turbobygge på gammelbusan" part two, inte svårare än så :tummenupp

Jo, lite drygt det där att vilja mer än man hinner...:gnissla

Hoppas du får till en turbotråd nu till hösten, alltid kul att ha lite bra läsning i höstrusket.:tummenupp

Back