Turbobygge på en gammal gixxer.

Kurre3.....
Skall jag vara ärlig så har jag inte en aning om det planeras mera operationer i närtid. Det sitter ju en hel del skrot kvar i armen, de plåtarna som jag visade är efter den senaste operationen.
Det pratades sist jag var inne om att ta ben från höftkammen och sätta mellan de ihopspikade delarna men jag vet inte varför så inte gjordes.

Fan mina vänner,, att sitta här på forat och känna stödet från er skulle jag kommit på tidigare, mycket tidigare. :tummenupp
Bästa rehab i världen:yoparty

Man kanske kan fresta med en bild från IVA, 4dgr efter smällen :)
Första gången jag sitter upp och det skall bytas drän samt filter till vaccupumpen i sidan som jag gick med i 16v.
Det sorgliga är att jag inte har ett enda minne från IVA eller de fösta dagarna från vårdavdelningen, det är fullkomligt borta, jag saknar ca:6-8 dagars minne.
Däremot kommer jag ihåg allt som hände innan olyckan, när ambulansen kom, att jag låg och snackade med folk innan jag sövdes för transport. Skumt.

Den andra bilden är på samma sår men från i augusti, det börjar likna något :D

Du kan tacka din lyckliga stjärna för att du inte är så hårig på ryggen, vill helst glömma mina omläggningar på håriga partier.. :hihi

Fortsätt gärna skriv här, vill verkligen höra hur det går för dig!:tummenupp

Ps. I vår ses vi på en korv med hojarna!

Och så gnäller man att man har huvudvärk dagen efter kvällen före.......

Släng er i väggen när det gäller det...... tror bara att den som varit med om nått liknande kan förstå våran vän i det här fallet......

Lider med dig Magnus.

Du kan tacka din lyckliga stjärna för att du inte är så hårig på ryggen, vill helst glömma mina omläggningar på håriga partier.. :hihi

Fortsätt gärna skriv här, vill verkligen höra hur det går för dig!:tummenupp

Ps. I vår ses vi på en korv med hojarna!

:D Härligt med hår,, för kännedom, så innan denna olyckliga incident inträffade så hade jag fått en gorilla till att bli grön av avund mtp kroppsbehåring :D

Men efter några omläggningar så var man lika luggsliten som ett reeperbahnluder :D

Jag lär inte ha någon hoj tills nästa år, har lovat den bättre äkta hälften att bespara henne från detta en gång till men forskar lite på en trike, någon här kläckte iden om en trike och jag har inte kunnat släppa det, jag såg en snubbe på disco very channel som byggde en trike med rovan baktill, har inte sett till dessa byggsatser ännu på nätet.
Tänk en sådan med feta fälgar, rapp vw motor, turbo, weeliebars mm,,, Hmmm.

:yoparty
Tur att inte frugan läser SH :D

Men allvarligt,, både jag och min äkta hälft har diskuterat en trike, den får ju hon ruppa omkring på oxå, utan knarrkort.
Sköt om er nu.
Mvh Magnus

:D Härligt med hår,, för kännedom, så innan denna olyckliga incident inträffade så hade jag fått en gorilla till att bli grön av avund mtp kroppsbehåring :D

Men efter några omläggningar så var man lika luggsliten som ett reeperbahnluder :D

Jag lär inte ha någon hoj tills nästa år, har lovat den bättre äkta hälften att bespara henne från detta en gång till men forskar lite på en trike, någon här kläckte iden om en trike och jag har inte kunnat släppa det, jag såg en snubbe på disco very channel som byggde en trike med rovan baktill, har inte sett till dessa byggsatser ännu på nätet.

Haha, ja olyckor medför ju sällan endast nackdelar. Om du nu inte gillar håret alltså..:)

Sätta upp lite planer för framtiden IS THE WAY. :tummenupp

Haha, ja olyckor medför ju sällan endast nackdelar. Om du nu inte gillar håret alltså..:)

Sätta upp lite planer för framtiden IS THE WAY. :tummenupp

Det har du rätt i, sitter bara och surar över vädret :mad:
Fan att det skall ta sådan tid innan det blir sommar igen.
Jag har alltid tyckt illa om vintern och jag tycker inte bättre om den nu, fy fan,,, kallt, mörkt och segt.
Nä, tacka vet jag sol och värme, en varm och skön plats i solen med en pilsner i näven och kött på grillen :yoparty
Mmm, jag kan nästan känna grilloset alla redan :D
Mvh Magnus

Det har du rätt i, sitter bara och surar över vädret :mad:
Fan att det skall ta sådan tid innan det blir sommar igen.
Jag har alltid tyckt illa om vintern och jag tycker inte bättre om den nu, fy fan,,, kallt, mörkt och segt.
Nä, tacka vet jag sol och värme, en varm och skön plats i solen med en pilsner i näven och kött på grillen :yoparty
Mmm, jag kan nästan känna grilloset alla redan :D
Mvh Magnus

Trodde du skulle skriva - skön plats i solen med en pilsner i näven och en kvinna i andra.. Det låter som svensk sommar det! :hihi

Grilloset är närmre än du tror!:tummenupp

Jag vill absolut inte sätta punkt för denna tråd med tanke på hur Magnus har det, men han har gjort ett klokt beslut!!!!!

Han har sålt bågen till mig...... HAHAHA

Har tänkt att lägga upp en tråd när tillfälle, andan osv. osv. faller in samtidigt.....

Det blir inte till att göra den till original utseende, så mycket kan jag säga. Sedan kommer det att märkas om folk kommer att gilla det eller inte.......

Har inte "spikat" utseendet, det kommer att bli ändringar under byggets gång.....
:confused: :confused: :confused:

Krya på dig Magnus........ tackar för köpet. :pannkyss

God Jul och gott nytt år, hoppas vi ses i kurvorna isommar ! Ingenting är omöjligt ! Kämpa på.

God fortsättning.

Jag vill absolut inte sätta punkt för denna tråd med tanke på hur Magnus har det, men han har gjort ett klokt beslut!!!!!

Han har sålt bågen till mig...... HAHAHA

Har tänkt att lägga upp en tråd när tillfälle, andan osv. osv. faller in samtidigt.....

Det blir inte till att göra den till original utseende, så mycket kan jag säga. Sedan kommer det att märkas om folk kommer att gilla det eller inte.......

Har inte "spikat" utseendet, det kommer att bli ändringar under byggets gång.....
:confused: :confused: :confused:

Krya på dig Magnus........ tackar för köpet. :pannkyss

Håll till godå :) och lycka till med bygget :yoparty

God Hjul & gott nytt år på er alla !!

Man kan aldrig veta vad nästkommande sommar bär i sitt sköte :D

Det har allaredan börjat bli ljusare om dagarna, smärtorna avtar drastiskt för varje dag samtidigt som mobiliteten ökar,, inte illa.
Jag har i dagsläget sålt av båda bågarna, skaffat mej en hund till,
(en liten PBT flicka) så nuförtiden är hon och jag ute och flänger i skogen allt som oftast och det gör gott både till kropp och själ.
Mvh Magnus

Haha :D

____

Grattis till avslutet Magnus, och Gottans Jul på dig!

Tjenare kämpen !!!
Detsamma till dej och alla här.
Ett avslut är det inte, snarare ett temporärt uppehåll. Jag ska köra båge igen, det lovar jag, men vet inte riktigt när.
Tack för eran support här, hjälper till enormt mycket.

Ps. Underbar tråd du skrivit Kurre,, vet inte hur många gånger jag läst den nu.Ds.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025