kurre3
Det är visst nån som är tillbaka...=)
Kurre3.....
Skall jag vara ärlig så har jag inte en aning om det planeras mera operationer i närtid. Det sitter ju en hel del skrot kvar i armen, de plåtarna som jag visade är efter den senaste operationen.
Det pratades sist jag var inne om att ta ben från höftkammen och sätta mellan de ihopspikade delarna men jag vet inte varför så inte gjordes.
Fan mina vänner,, att sitta här på forat och känna stödet från er skulle jag kommit på tidigare, mycket tidigare.![]()
Bästa rehab i världen![]()
Man kanske kan fresta med en bild från IVA, 4dgr efter smällen![]()
Första gången jag sitter upp och det skall bytas drän samt filter till vaccupumpen i sidan som jag gick med i 16v.
Det sorgliga är att jag inte har ett enda minne från IVA eller de fösta dagarna från vårdavdelningen, det är fullkomligt borta, jag saknar ca:6-8 dagars minne.
Däremot kommer jag ihåg allt som hände innan olyckan, när ambulansen kom, att jag låg och snackade med folk innan jag sövdes för transport. Skumt.
Den andra bilden är på samma sår men från i augusti, det börjar likna något![]()
Du kan tacka din lyckliga stjärna för att du inte är så hårig på ryggen, vill helst glömma mina omläggningar på håriga partier..

Fortsätt gärna skriv här, vill verkligen höra hur det går för dig!

Ps. I vår ses vi på en korv med hojarna!