Turbobusa streetfighter

Photo4Fun

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2009
Ort
Strängnäs
Hoj
08 kawa 750
Satan vilket ljud du hade i hojen peter, sjuk skilnad mot förra setupen.
Här kommer ett par bilder.

1298800576_resized.jpg


1298800581_resized.jpg


1298800582_resized.jpg


1298800677_resized.jpg
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
skulle så vilja ha den där hjula bilden i större format till mitt skrivbord..:tummenupp
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
[YOUTUBE-ID]07gU0z85AeQ&feature[/YOUTUBE-ID]
*Pucktvåa :gnissla Tur jag inte kör dragracing...*
 
Last edited:

quaden

Hellre två än fyra nuförtiden :)
Gick med
18 Feb 2006
Ort
Alunda
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
Hur går det med yoga, fasnat i någon mysig stälning??
Jag tycker du ska torrgasa så mycket du kan i garaget denna helg, det ska jag göra, men för att lindra speedus sjukan lite så åker jag upp till sjön och tittar på när dom andra gasar i dag, jä... ben #¤%&/ gör ont i dag med.....
Tar med mig kameran, Jonas med el isjakten kommer på besök på speed rakan, synd du bor lite långt bort, annas kunde du ju ha kommit och grillat en korv och ljugit lite.....
Men du hinner, 12.00-15.00 sök på eniro efter Vällsätter och Alunda sjön heter Vällen och man åker ut vid Vällsätter och följer den plogade vägen, se upp för Speed dårar när du passerar Speed rakan :)
 

quaden

Hellre två än fyra nuförtiden :)
Gick med
18 Feb 2006
Ort
Alunda
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
Dagen före.....
198065_1731393056204_1579832759_1608346_6456261_n.jpg

Hoppas du hittar en ny fälg och data box till i morgon!
Själv har jag gett upp......
 

busaturbo

342km/h on ice
Gick med
4 Apr 2009
Ort
svanå herrgård
Hoj
KTM 580-02 motard
Nej nu jävlar..:huvet
Som alla vet så gick det åthelvete i orsa,däcken är helt enkelt för tunga sen har jag för mycket kräm i busan för det receptet av däck.Busan har vuxit ur däcken helt enkelt.
Nu ska jag svarva bort nästan allt gummi på däcken sen titan dubb i vagnsbult det kommer o hålla,ska även ta med rally däck till nästa år men det jobbiga med dom är att behöver jag svänga på isen i 300 blir det inte så bra.Men nya tag bara till nästa år...:D
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Nej nu jävlar..:huvet
Som alla vet så gick det åthelvete i orsa,däcken är helt enkelt för tunga sen har jag för mycket kräm i busan för det receptet av däck.Busan har vuxit ur däcken helt enkelt.
Nu ska jag svarva bort nästan allt gummi på däcken sen titan dubb i vagnsbult det kommer o hålla,ska även ta med rally däck till nästa år men det jobbiga med dom är att behöver jag svänga på isen i 300 blir det inte så bra.Men nya tag bara till nästa år...:D

Ja det var riktigt tråkigt för dig! Se bara till att ta med dig riktigt många däck nästa år...och fälgar....och databoxar... Skämt åsido, men det var kul att du tog det med en klackspark iaf! Själv ska jag se till att ha en styrdämpare som funkar nästa år!
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Nej nu jävlar..:huvet
Som alla vet så gick det åthelvete i orsa,däcken är helt enkelt för tunga sen har jag för mycket kräm i busan för det receptet av däck.Busan har vuxit ur däcken helt enkelt.
Nu ska jag svarva bort nästan allt gummi på däcken sen titan dubb i vagnsbult det kommer o hålla,ska även ta med rally däck till nästa år men det jobbiga med dom är att behöver jag svänga på isen i 300 blir det inte så bra.Men nya tag bara till nästa år...:D

Det såg lite dramatiskt ut när däckbitarna sprutade, men du verkade ha full koll på hojen.
Lycka till med nya däckreceptet. :tummenupp
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top