Turbobusa streetfighter

Fy fan va den går...Körde den i morse till jobbet o hem satans jävlar.....:D:banana:Bugar:tummenupp:tuttar:shrules:hojbusa:2cool:öga

Gött för dig! Då håller däcken för asfalt i alla fall...:tuttar. Bara 11 månader kvar till nästa iskörning! Då får vi hoppas det går bättre för oss båda!

Kan man väll säga..Körde med hojen i går o när jag sätter mig på busan finns bara ett läge...det höll på gå åt helvete...sååååå himla nära..
lika bra o sälja monstret medans man lever...kan ju inte ta det lungt.

Men va fan Peter.........
Ställ in den i garaget till vintern och åk flakmoppe i sommar:tummenupp
Kan ju inte sälja monstret:(

90k va väldigt billigt för en busa med 400+ hk. ombyggd och en jävla massa mums mums :va

Tycker jag med...
Ska byta bort den mot en bil på lördag om vi båda är nöjda.Är vi inte nöjda så säljer jag busan i delar å behåller motorn o bygger ett chassie till den när jag får lust,men är bilen nåt å ha så är det affär...

HMM , Jo jag blev rädd för min KTM så den åkte den med

Jävla farliga grejer , de gör ont å ramla

( sorry spam)

Men visst fan funderar man när man går på en smäll

Ska du lägga av att åka hoj helt och hållet? Då blir det inget mera Speed weekend för dig då eller? Jag är så taggad att jag har redan börjat med ett bygge till nästa år...

Ska du lägga av att åka hoj helt och hållet? Då blir det inget mera Speed weekend för dig då eller? Jag är så taggad att jag har redan börjat med ett bygge till nästa år...

Han har ju packmoppen kvar hoppas jag.

Ett turbobygge på packmoppen vore ett sjukt intressant projekt då det lär gå plocka ut rejält med effekt ur en skoterrova om man vet vad man gör.:tummenupp

Tack för en trevlig affär och gott sällskap:tummenupp:tummenupp

Back