Turbobusa streetfighter

bliir det ingen film snart ?

Ja vad säger man :confused:
Skulle ta hojen till e-tuna o köra lite på isen men hittade ett problem redan innan jag fått ut hojen ur garaget.
Kjedjans länkar var som bananer och dessutom var distansen till hjulet på drevsidan kaputt.Man blir så jävla trött å andra sidan så var det bra att jag skulle till e-tuna o köra annars hade jag inte sett det förrän ja var i funäs och det hade vart värre...Men jag tog hojen till e-tuna så folk fick se den i alla fall...det onda brukan ha nått gott med sig.:tummenupp

Idag fick man tidningen BIKE i brevlådan.
Och gissa vem man hittar på siden 46.... :tummenupp

Mvh
Patrik

Det blev titanbult till slut alltså? Kosta gratis?

Då var den äntligen klar :banana
Nu står den på mässan att beskåda i åkersberga,själv kommer jag dit på söndag o finns där hela dan.

Bifogat

• DSC00096.JPG
    DSC00096.JPG
    30.4 KB · Visningar: 356
  • DSC00095.JPG
    DSC00095.JPG
    41 KB · Visningar: 370
måste säga att den är väldigt lik en annan busa man sett på film..var det tanken el blev det bara så ?

Det är riktigt..När jag såg Anderssons turbo busa för första gången så sa jag att den bakdelen vill jag ha på min busa en dag,sen såg jag Fursens busa :Bugar SKA ha en sån sen blev det bara så sen har det ena efter det andra haft sin naturliga gång...

Det är riktigt..När jag såg Anderssons turbo busa för första gången så sa jag att den bakdelen vill jag ha på min busa en dag,sen såg jag Fursens busa :Bugar SKA ha en sån sen blev det bara så sen har det ena efter det andra haft sin naturliga gång...

Kåpan liknar derbi sendas lyktkåpa sjukt mycket, är de så de ligger till att du tar moppegrejor på hojen? ;)

*host* Svårt att göra någonting att se bra ut om man kopierar en annan känd & färdig turbo streetfighter Busa in i minsta detalj!! *host*

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nej det var inget svårt.:D
Allt är inte lika,bara nästan :D:D:D:D:D:D:D:D:D å andra sidan har du världens snyggaste hoj patrik min är näst snyggast......:banana
du kan väll köpa den då har du 2 nästan lika.:D:D:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...