Turbo-moto

sismo skrev:
Ska köpa mig ett par burkar startgas

Uhm... och vad skulle startgas göra för slags effekt på förbränningen, annat än att kyla insugsluften lite mer än vanlig bensin? Du lär inte känna av nettotillskottet i arslet utan kommer att ha problem med att få till rätt bärnsleblandningsförhållande.

Håriga pojkar brukar använda nitrometan och fegisar som mig använder bara lustgas. Undras vilka det är som använder startgas som effekthöjare, flickor? :arsele :D

andersbrink skrev:
Uhm... och vad skulle startgas göra för slags effekt på förbränningen, annat än att kyla insugsluften lite mer än vanlig bensin? Du lär inte känna av nettotillskottet i arslet utan kommer att ha problem med att få till rätt bärnsleblandningsförhållande.

Håriga pojkar brukar använda nitrometan och fegisar som mig använder bara lustgas. Undras vilka det är som använder startgas som effekthöjare, flickor? :arsele :D

jag brukar göra ett fränt motorljud med munnen för att det ska gå fortare...

:hihi

Men du med gaypride versionen av lill-mc.

Seriöst, kapa en annan tråd än min.!!

Jag försöker hålla det på ett verkligt stadie, få hoj på Fredag nu enligt speditionsfirman.

Det kommer att byggas turbo-moto i mitt garage och jag hoppas du slutar med dina fortsatta trådkapnings ideér och absolut under inga omständigheter försöker dig på ett explosions bygge likt det du beskrivit.!!

Get real

Faster skrev:
Men du med gaypride versionen av lill-mc.

Såja såja, ta det lugnt med gnegget.

OT: Låter som att detta kan bli ett intressant bygge, ser gärna att du lägger upp massa bilder. Från start till målgång (som jag starkt räknar med :D ).

Lycka till!

andersbrink skrev:

Som sagt, förmodligen och förhoppningsvis går det åt helvete.

Mitt grundtes var:

Startgas brinner, på ngt sätt måste det bli kul.

sismo skrev:
Som sagt, förmodligen och förhoppningsvis går det åt helvete.

Mitt grundtes var:

Startgas brinner, på ngt sätt måste det bli kul.

varför hoppas du det??

Renga skrev:
En Tysk som satt en Husa 470 i ska tydligen göra 1-100 under 3 sek...

Vad är det för märke på den mini motard?

Såg ut att vara ganska hög för att vara en mini, höjer dom upp den med nya dämpare?

viklund skrev:
Vad är det för märke på den mini motard?

Såg ut att vara ganska hög för att vara en mini, höjer dom upp den med nya dämpare?
var såg du den??

Back