Turbo-moto

sismo skrev:
Ska köpa mig ett par burkar startgas

Uhm... och vad skulle startgas göra för slags effekt på förbränningen, annat än att kyla insugsluften lite mer än vanlig bensin? Du lär inte känna av nettotillskottet i arslet utan kommer att ha problem med att få till rätt bärnsleblandningsförhållande.

Håriga pojkar brukar använda nitrometan och fegisar som mig använder bara lustgas. Undras vilka det är som använder startgas som effekthöjare, flickor? :arsele :D
 
andersbrink skrev:
Uhm... och vad skulle startgas göra för slags effekt på förbränningen, annat än att kyla insugsluften lite mer än vanlig bensin? Du lär inte känna av nettotillskottet i arslet utan kommer att ha problem med att få till rätt bärnsleblandningsförhållande.

Håriga pojkar brukar använda nitrometan och fegisar som mig använder bara lustgas. Undras vilka det är som använder startgas som effekthöjare, flickor? :arsele :D


jag brukar göra ett fränt motorljud med munnen för att det ska gå fortare...

:hihi
 
Men du med gaypride versionen av lill-mc.

Seriöst, kapa en annan tråd än min.!!

Jag försöker hålla det på ett verkligt stadie, få hoj på Fredag nu enligt speditionsfirman.

Det kommer att byggas turbo-moto i mitt garage och jag hoppas du slutar med dina fortsatta trådkapnings ideér och absolut under inga omständigheter försöker dig på ett explosions bygge likt det du beskrivit.!!

Get real
 
Faster skrev:
Men du med gaypride versionen av lill-mc.

Såja såja, ta det lugnt med gnegget.

OT: Låter som att detta kan bli ett intressant bygge, ser gärna att du lägger upp massa bilder. Från start till målgång (som jag starkt räknar med :D ).

Lycka till!
 
andersbrink skrev:
Uhm... och vad skulle startgas göra för slags effekt på förbränningen, annat än att kyla insugsluften lite mer än vanlig bensin? Du lär inte känna av nettotillskottet i arslet utan kommer att ha problem med att få till rätt bärnsleblandningsförhållande.

Håriga pojkar brukar använda nitrometan och fegisar som mig använder bara lustgas. Undras vilka det är som använder startgas som effekthöjare, flickor? :arsele :D
Som sagt, förmodligen och förhoppningsvis går det åt helvete.

Mitt grundtes var:

Startgas brinner, på ngt sätt måste det bli kul.
 
sismo skrev:
Som sagt, förmodligen och förhoppningsvis går det åt helvete.

Mitt grundtes var:

Startgas brinner, på ngt sätt måste det bli kul.

varför hoppas du det??
 
Renga skrev:
En Tysk som satt en Husa 470 i ska tydligen göra 1-100 under 3 sek...


Vad är det för märke på den mini motard?

Såg ut att vara ganska hög för att vara en mini, höjer dom upp den med nya dämpare?
 
viklund skrev:
Vad är det för märke på den mini motard?

Såg ut att vara ganska hög för att vara en mini, höjer dom upp den med nya dämpare?
var såg du den??
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top