Turbo byte värt?

gixxern

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2004
Ort
Åland
Hoj
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa -00
Hej!

Har just uppgraderat gamla rovan lite, borrat till 1195 cc med busa kolvar och snik-portat toppen med orginal ventiler i fortfarande. Upplever som att 16T aggregatet jag har på nu laddar ohyggligt mycket tidigare än med 1052 cc, är det värt att byta ut den till en KKK K24 istället?
 
Hej!

Har just uppgraderat gamla rovan lite, borrat till 1195 cc med busa kolvar och snik-portat toppen med orginal ventiler i fortfarande. Upplever som att 16T aggregatet jag har på nu laddar ohyggligt mycket tidigare än med 1052 cc, är det värt att byta ut den till en KKK K24 istället?

Blir nog ingen som svarar, de är väl ingen som önskar medtävlare en snabbare hoj :)
 
26/ 27 an helt klart 19T Absolut ingen mening med , då den spoolar lika tidigt som 16T när det blir lite flås i motorn
 
Brinken vet om nån som säljer Hybrid 26/27 hör med han. Annars har nog Erik på Mc express en snurra åt dig oxå.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top