turbo bygge hayabusa"black devil"

black devil

busa power
Gick med
10 Jan 2010
Ort
norge sarpsborg
Hoj
2000 hayabusa,125ccm 4stroke dirtbike,110ccm atv
har ingen deler nå men mål er at den skal være klar neste vinter-vår.:tummenupp sto turbokit på sykkeln før gikk som et lyn
effekt mål 300-350hk på hjulet,som er kørbare:Bugar
deler blir bestillt å lagd bilder blir det masser av:tummenupp
sykkeln er en 2000 hayabusa med mye bling bling

Resept:)
aggregat-mitsubishi tdohl 16t-19t t fra volvo el kkk 24 fra audi s2
rustfritt grenør
plenum blir vel fra noe fra usa hvis ikke noen kan hjelpe meg med å laga
grønne volvo spridare
bensinpump fra mc xpress
intercooler fra mc xpress
tial 38mm wastegate i "crome"
silicon slanger i overganger
spacer under sylynder
justerbare kamdrev
innsugskam på eksos side
boost klokke med gliseryn
blow off walve på plenum
avgas blir 2stk rs3 som står på nå:yopart syns disse er gromme:D
trykk slanger til olja blir ant fra tess


står yosh ems på biken nå men lurer på power commander m lambasonde??lettere å få den til å gå smoother kansje:va

synspunkter å tips mottas med takk.lurer litt på agregatt
mvh glenn norge
 
Skippa KKK från S2. Hitta hellre ett från Volvo s60R eller MCX 400 aggregatet. Tror det är en blandning mellan Mitsubishi och kkk.
Andersson Turbosystem gör ju "halvskapliga" plenum till Busan.
 
hei
ser på ebay fant et aggregat fra volvo s60r snyggt men har intern wastegate er det ikke bedre å ha en seperat?pga varme
ja får sjekke ut mc xpress å:D er den cooler de selger ferdig bøyd til busan tro.sykkeln får litt mer bling nå cnc freset hendler i sølv å stor shiftlight kjøpt på ebay nå:tuttar får ta en telefon til mc xpress håper de sender til norge:):yoparty
 
satsa på ett plenum från mc-xpress. de är väl utprövat och de funkar i alla lägen :tummenupp



Tror nog mina funkar väl så bra dom med

Det är ju 2 olika vägar att gå

Kanske vattenkylt är något dyrare men i gengälld tar det mindre plats
och man slipper täppa till vattenkylet med en intercooler

Volvo aggregatet ska du undvika då dessa har oljerykproblem

Marklunds motsvarande aggregat har annat lagerhus som är bättre

Att åka med vassare avgaskam är bara att rekomendera om ännu större aggregat användes , Annars går man in i för högt avgasmottryck

Då funkar inte vassa kammar nått bra



PS. här kan du läsa om mitt senaste bygge åt en kund

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=216007
 
Last edited:
oy oy rått bygge:yoparty lagt til i favoritter:tummenupp
tenkte å bruke vanlig luft plenum.har mailet med mc xpress de bruker
en Mitsubishi TD04HL19T turbo på busa sa de går ant for det?synspunker?
håper den rekker til 300hk + på slangen+ intercoller å bensinpump+bensin regulator fra mc xpress å.trenger fortsatt plenum+ grenrør:)
får ikke godkjent bygget i dette landet med det gir jeg ......... i:arsele
bygget har litt begrensinger desverre.så får knipe inn der jeg kan.
på min ¨sykkel står det en stor olje kjøler som ikke er orginal från det sto turbo på den sist, så tempratur er nok ok

mvh norge
 
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top