turbo bygge hayabusa"black devil"

black devil

busa power
Gick med
10 Jan 2010
Ort
norge sarpsborg
Hoj
2000 hayabusa,125ccm 4stroke dirtbike,110ccm atv
har ingen deler nå men mål er at den skal være klar neste vinter-vår.:tummenupp sto turbokit på sykkeln før gikk som et lyn
effekt mål 300-350hk på hjulet,som er kørbare:Bugar
deler blir bestillt å lagd bilder blir det masser av:tummenupp
sykkeln er en 2000 hayabusa med mye bling bling

Resept:)
aggregat-mitsubishi tdohl 16t-19t t fra volvo el kkk 24 fra audi s2
rustfritt grenør
plenum blir vel fra noe fra usa hvis ikke noen kan hjelpe meg med å laga
grønne volvo spridare
bensinpump fra mc xpress
intercooler fra mc xpress
tial 38mm wastegate i "crome"
silicon slanger i overganger
spacer under sylynder
justerbare kamdrev
innsugskam på eksos side
boost klokke med gliseryn
blow off walve på plenum
avgas blir 2stk rs3 som står på nå:yopart syns disse er gromme:D
trykk slanger til olja blir ant fra tess


står yosh ems på biken nå men lurer på power commander m lambasonde??lettere å få den til å gå smoother kansje:va

synspunkter å tips mottas med takk.lurer litt på agregatt
mvh glenn norge
 
Skippa KKK från S2. Hitta hellre ett från Volvo s60R eller MCX 400 aggregatet. Tror det är en blandning mellan Mitsubishi och kkk.
Andersson Turbosystem gör ju "halvskapliga" plenum till Busan.
 
hei
ser på ebay fant et aggregat fra volvo s60r snyggt men har intern wastegate er det ikke bedre å ha en seperat?pga varme
ja får sjekke ut mc xpress å:D er den cooler de selger ferdig bøyd til busan tro.sykkeln får litt mer bling nå cnc freset hendler i sølv å stor shiftlight kjøpt på ebay nå:tuttar får ta en telefon til mc xpress håper de sender til norge:):yoparty
 
satsa på ett plenum från mc-xpress. de är väl utprövat och de funkar i alla lägen :tummenupp



Tror nog mina funkar väl så bra dom med

Det är ju 2 olika vägar att gå

Kanske vattenkylt är något dyrare men i gengälld tar det mindre plats
och man slipper täppa till vattenkylet med en intercooler

Volvo aggregatet ska du undvika då dessa har oljerykproblem

Marklunds motsvarande aggregat har annat lagerhus som är bättre

Att åka med vassare avgaskam är bara att rekomendera om ännu större aggregat användes , Annars går man in i för högt avgasmottryck

Då funkar inte vassa kammar nått bra



PS. här kan du läsa om mitt senaste bygge åt en kund

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=216007
 
Last edited:
oy oy rått bygge:yoparty lagt til i favoritter:tummenupp
tenkte å bruke vanlig luft plenum.har mailet med mc xpress de bruker
en Mitsubishi TD04HL19T turbo på busa sa de går ant for det?synspunker?
håper den rekker til 300hk + på slangen+ intercoller å bensinpump+bensin regulator fra mc xpress å.trenger fortsatt plenum+ grenrør:)
får ikke godkjent bygget i dette landet med det gir jeg ......... i:arsele
bygget har litt begrensinger desverre.så får knipe inn der jeg kan.
på min ¨sykkel står det en stor olje kjøler som ikke er orginal från det sto turbo på den sist, så tempratur er nok ok

mvh norge
 
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Back
Top