Tur eller skicklighet?

ser andå ut som han saktar ner i slutet när han kommer ikapp bilen...

ja som dom flesta andra här säger så är nog viljan att börja bromsa starkare än att veja, vilket hade lett till att man satt fastsmetad i rutan på bilen.

Tur att bilen inte hann ut längre o att han inte fick möte.
SKICKLIG UNDANMANÖVER!!! :yoparty
Det är sånt där som gör att man känner sig levande :tuttar

vad är tur ? tror nog att större delen av forumet skulle ha legat fast kletad som en fluga på den där bilen.. tur hade det varit om ett flygplan hade tappat ena vingen och den hade landat precis så han kunde hoppat över bilen och sen kört vidare :S

Hahaha så jävla skönt skrivet!!!

Jag skulle nog vilja påstå att det är ENDAST skicklighet (och en hel del rutin) som räddar den killen från att få en etta med jordvärme...

tur OCH skicklighet, man ser ju tydligt hur han går ut i vänsterfil tidigt för att klara manövern, men han fick nog vända på vuxenblöjan efter det.:jisses

Skön grabb! Själv hade jag suttit i vägkanten därefter och rensat stället. Tycker det ser ut som om han låser bakbromsen för att snabbt släppa den direkt när han sett bilen. Men visst, många hade fokuserat på bilen istället för att, förmodligen så som denna kille gjorde, flytta blicken lite o dra vänsterfilen!

Tycker oxå att han snuddade bilen!!!....heliga moderskaka....
Han måste ha haft en vuxenblöja på sig för o kunna gasa vidare efter nått sånt !:va

Det där har du fått ifrån Biker Mice From Mars :p

Haha nä faktiskt inte ;) hehe

Han måste ju ha kontakt med bilen, hela hojen hoppar ju till åt sidan?
Isåfall är han ju smitare.
(inte dess mindre galant räddning för det dock)

Visst hade han tur att bilen inte körde ut mer, det tar dock inte från han att säkert 9x% skulle klotat/krashat åt helvette där.
Så det är nog mer skicklighet än tur.

Skicklig hade han varit om han släppt högerhanden och skrivit sina initialer i dammet på motorhuven medans han körde förbi ;)

bara jälka tur ren reflexväjning han hann inte tänka överhuvudtaget.Aven de i bilen hade tur som inte blev ihjälkörda .sen att han fortsate rejsa var väl bara för att få ett fränt slut på sin bravad.Förstår ej hur somliga nästan resonerar som om han är en tuffing med full kontroll för mig är han likvärdig en rattfull lika farlig för andra i trafiken.

Last edited:
ser andå ut som han saktar ner i slutet när han kommer ikapp bilen...

Ja eller så var det på grund av att det var en skymd högerkurva där det verkar lite dumt att köra om. Fast nu skrev jag väl det i fel forum... :) Ingen här tycker väl att skymd sikt är något att haka upp sig på. :yoparty

Tror faktiskt mer på tur än skicklighet,därimot var det väldigt skickligt att ens komma i läget så att turen kunde rädda honom så att säga. Själv undrar jag om inte jag hamnat någonstans i främre kanten av förardörren på bilen.

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...