Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SSDD skrev:För exten skall du ut emot roslagen ???? Jag oxå!
mossen skrev:Men HELVETE!! var det syndafloden nyss i Stockholm???
Ska bli RIKTIGT najs att köra hem i detta!!!![]()
heggeli skrev:Jag är redan där (Norrtälje), trampcykelavstånd till jobbet![]()
Warburton skrev:Var fan bor du? Här regnar det fortfarande! Och jag hade två fönster öppna när det regnade som värst. Min lägenhet är nu därför även utrustad med två swimmingpools.![]()
På knivsöder ju. Jag kodar, men är ingens slav (egenföretagare).korvgubbe skrev:Sitter vid Nacka Strand... först kom syndafloden.. några minuter senare slutade det regna och solen kikade mellan två moln men så ytterligare nån minut senare började det regna igen.. *sucka* Kanske tur att jag tog tråk-volvon idag då.. Var sitter du?
hrm.. är du kod-slav du med? Bra smak för hojar iaf!
Hahaha. Körde du förresten din Breva i riktning österut på Hornsgatan igår?Barba skrev:Idag är äntligen Barbas GoreTex byxor färdiglagade. Blev med andra ord jacka och jeans (ja jag vet, syndade på BBs kortege oxå) idag till jobbet.
Vid 16 var det dags att packa ihop och åka och hämta byxorna för att sedan röra sig mot Rörken. Efter ca 7 minuter med 15 till lagnings-butiken bestämde sig Gud för att visa vad han kan. På ganska exakt 3 minuter var jag genomsur, riktigt rejält jäkla genomsur. Allt under jackan klarade sig såklart men från midjan och ner skulle det behövas industrifläkt för att få torrt ... Sitter och tuggar sågspån för att bli av med den sista vätan![]()
Tror han där uppe bara ville visa vem det är som bestämmer.
"Bikers are God´s bitches"![]()
Warburton skrev:Hahaha. Körde du förresten din Breva i riktning österut på Hornsgatan igår?
Bor vid Zinkensdamm!Barba skrev:Det stämmer det. Jobbar vid Mariatorget och ska över Västerbron för att komma hem. Du får stoppa mig när jag åker förbi nån gång![]()
Var sitter du?
Solid snake skrev:Nu har det regnat i skåne också.![]()
Själv hade man somnat o lämnat hojen på uppfarten, vaknade av regnet, tänkte bara "hm, regn, det är bra mot min pollenallergi" så jag bara somnade om.
Vaknade 5 min senare och sprang ut när jag kom på att hojen stod ute, in med den i garaget "ÅÅHH VAD BLÖT DU ÄR!!" sen fick man stå o torka av den.
![]()
mankan skrev:Är du rädd för att den ska krympa eller![]()
(Sorry, kunde inte hålla mig).
Hallå, ja. Det är väl därför man vaxar den?Solid snake skrev:Jag vill inte att den ska bli blöt, den är ju nyvaxad, men tänk om den skulle krympa!![]()
Warburton skrev:Hallå, ja. Det är väl därför man vaxar den?
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |