SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Mv agusta
Du har en poäng, men brutalen och ducce monster har samma problem, avgaset.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mv agusta
En del är snygga nakna, andra inte...Åh, herrijävlar, största anledningen till att inte köra naken hoj, hur svårt kan det vara att göra en snygg en?![]()
Mv agusta
Du har en poäng, men brutalen och ducce monster har samma problem, avgaset.![]()
Ja, men jag vill nog hellre ha V4 eller L2.
Kör inte original ändå.
Jag tycker inte längre att den är så ful som jag gjorde när den kom, men motorn är helt karaktärslös (har bara kört med original ljuddämpare), så jag är inte intresserad.
problemet e att Instrumenteringen e så ful på superduken. lyset ser rätt najs ut, å så sätter de den digitala instrumenteringen från offroadmodellen utan någon slags areodynamisk/linjeskön formgivning/eftertanke på hojen. Typ en bit planka/tegelsten mitt på styret, hur fan går det ihop med framlyktan? Nä fan, Ducatis streetfighter e nog fasiken den snyggaste nakenhojen just nu.
Aha , jag har bara kört min med Akra , decat-rör . akramap och filter och den är allt annat än karaktärslös ...den är sjukt brutal med hjälpsystemet avstängt . framhjulet sticker uppåt 1-4 utan att man vill och ibland så stiger det även på 5an . sjukt kul om du frågar mig hehe
Kan tänka mig att den är lite tilltäppt original och stängde du inte ner Mtc så är den rätt tam " beroende på vad man jämför med" ..
Särskilj 'mycket vrid' och 'karaktär'. Jag tror fortfarande inte att den har särskilt mycket av det senare.![]()
What? What what? Har du blandat linsvätskan med Nutella? View attachment 432561
Är den det? Fel alltså? Tycker radfyra är som en.. Tja. . Radfyra. Trippel 800an är inte så dum
Fel som i: inte den han syftade på.![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |