Tuono makeover

Jag förstår trådstartarens åsikt då jag håller med till 100%. En del av vitsen med en nakenhoj är ju att ha en minimalistisk design jämfört med motsvarande kåphoj. Alla tillverkare lyckades ju relativt väl med detta...fram tills Aprilia, BMW och Yamaha lät prao-eleven designa frontkåpan...

Tuono, S1000R och MT-10...what the fuck were you thinking...???

Ja, men jag vill nog hellre ha V4 eller L2.

Du har en poäng, men brutalen och ducce monster har samma problem, avgaset. :zpy

Kör inte original ändå.

View attachment 432468

I så fall Alatalo finns i princip bara 1 :yoparty :banana Med En rejäl motor i ;)

Jag tycker inte längre att den är så ful som jag gjorde när den kom, men motorn är helt karaktärslös (har bara kört med original ljuddämpare), så jag är inte intresserad.

View attachment 432468

I så fall Alatalo finns i princip bara 1 :yoparty :banana Med En rejäl motor i ;)

problemet e att Instrumenteringen e så ful på superduken. lyset ser rätt najs ut, å så sätter de den digitala instrumenteringen från offroadmodellen utan någon slags areodynamisk/linjeskön formgivning/eftertanke på hojen. Typ en bit planka/tegelsten mitt på styret, hur fan går det ihop med framlyktan? Nä fan, Ducatis streetfighter e nog fasiken den snyggaste nakenhojen just nu.

Ja, men jag vill nog hellre ha V4 eller L2.

Kör inte original ändå.

Jag tycker inte längre att den är så ful som jag gjorde när den kom, men motorn är helt karaktärslös (har bara kört med original ljuddämpare), så jag är inte intresserad.

Aha , jag har bara kört min med Akra , decat-rör . akramap och filter och den är allt annat än karaktärslös ...den är sjukt brutal med hjälpsystemet avstängt . framhjulet sticker uppåt 1-4 utan att man vill och ibland så stiger det även på 5an . sjukt kul om du frågar mig hehe

Kan tänka mig att den är lite tilltäppt original och stängde du inte ner Mtc så är den rätt tam " beroende på vad man jämför med" ..

problemet e att Instrumenteringen e så ful på superduken. lyset ser rätt najs ut, å så sätter de den digitala instrumenteringen från offroadmodellen utan någon slags areodynamisk/linjeskön formgivning/eftertanke på hojen. Typ en bit planka/tegelsten mitt på styret, hur fan går det ihop med framlyktan? Nä fan, Ducatis streetfighter e nog fasiken den snyggaste nakenhojen just nu.

Jo , jag tyckte så jag med från början .... Duccen är helt ok designmässigt , synd bara ett den kräver så mkt modifikationer för att bli bra körmässigt ..

Last edited:
Aha , jag har bara kört min med Akra , decat-rör . akramap och filter och den är allt annat än karaktärslös ...den är sjukt brutal med hjälpsystemet avstängt . framhjulet sticker uppåt 1-4 utan att man vill och ibland så stiger det även på 5an . sjukt kul om du frågar mig hehe

Kan tänka mig att den är lite tilltäppt original och stängde du inte ner Mtc så är den rätt tam " beroende på vad man jämför med" ..

Särskilj 'mycket vrid' och 'karaktär'. Jag tror fortfarande inte att den har särskilt mycket av det senare. :7peta

kolla jwspeaker.com som har ultrafeta ljusinsatser, du får fixa eget lyse men dessa hightechlampor är såå coola

What? What what? Har du blandat linsvätskan med Nutella? View attachment 432561

Ja, biten när de drar ihop avgasen till en låda med en katt i, för att sedan delas upp igen, fult som fasen. På fyran syns det bättre från andra sidan, men de har båda samma problem, lådan måste väck!

Edit, monster samma problem, den hat också en "knut" framför bakhjulet, asäckligt.

Last edited:
Back