Tungelsta krashen!

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Hej!

Jag skulle vilja ha namnen på de som var me (Nick räcker) idag när jag klotade vid turen vid Tungelsta. Ensam ÄR ju inte stark mot F-bolagen som alla vet. Har ju två nummer men om ni som låg nära vill "hjälpa till" så e ni SÅ välkommna!!! :notme

Tack på förhand!!!

/Jörgen

Hör av dig om du behöver fler!

Såg i och för sig inte själva vurpan med såg att bilen inte stannade.

Jag låg nog 3 hojjar bakom... såg ju att bilen inte stannade. Uppfattade tyvärr inte själva situationen då jag var halvkoncentrerad på min egen körning.

Såg dock världens snabbaste kille att komma upp på benen igen, det är vi alla glada för :tummenupp

Kan man få pluspoäng hos F-bolagen för att man gör en snygg "standup" efter en krash. Förväntade mig att jag skulle ha så jäkla ont å när jag inte fick det så vart jag så chockad. Måste sett kul ut! Tur att jag missade de två stoooooora stenarna som låg i vägkanten! :eek:

Otur med krasch, men tur att det gick ok.

Tur / Otur att man inte var med på turen.
Tur för dem i Volvon och mig, otur för dig för med min "tur" hade jag varit den som klotat.

Låter läskigt. Men skönt att det gick bra!

Men smällde du med en bil som körde däreifrån eller? Låter ju helt sjukt i så fall.

Pluto skrev:
Låter läskigt. Men skönt att det gick bra!

Men smällde du med en bil som körde däreifrån eller? Låter ju helt sjukt i så fall.

Näe...Han höll ut i kurvan / Innan kurvan så jag fick hålla ut så jag drog ner i vägrenen. När jag sedan skulle ur den var det för sent å jag la hojjen. Han kanske inte ens såg att jag klotade. Gjorde han det så jävlar!

loser skrev:
Otur med krasch, men tur att det gick ok.

Tur / Otur att man inte var med på turen.
Tur för dem i Volvon och mig, otur för dig för med min "tur" hade jag varit den som klotat.

Mycket tur i omlopp där
blir nästan snurrig.

Tråkigt med kraschen.
Det vore ju klockrent ifall ni fick det hela på film! Isf borde ju smitaren ligga risigt till, det är väl ganska höga straff (böter) för smitning? :whip

Hmmm... låter inget vidare. Men huvudsaken är ju att du är hel! Men grymt trist är det ju med söndertrasad hoj. Hoppas den var helförsäkrad och att den snart är tillfixad alt att du snart har en ny!

P-son skrev:
Näe...Han höll ut i kurvan / Innan kurvan så jag fick hålla ut så jag drog ner i vägrenen. När jag sedan skulle ur den var det för sent å jag la hojjen. Han kanske inte ens såg att jag klotade. Gjorde han det så jävlar!

Råkade ni ut för rullgrus? Jag och några kompisar åkte där omkring senaste helgen och fick några spännande kast på väg ner mot sorunda. Vill bara säga att grus på asfalt suger!

RDJoel skrev:
Mycket tur i omlopp där
blir nästan snurrig.

Tråkigt med kraschen.
Det vore ju klockrent ifall ni fick det hela på film! Isf borde ju smitaren ligga risigt till, det är väl ganska höga straff (böter) för smitning? :whip

Man gör vad man kan för att förvirra.

P-son skrev:
Varför ligger man på utsidan av en bil i/innan en kurva?

gulsvartkawwa skrev:
Varför ligger man på utsidan av en bil i/innan en kurva?

Av den lätta anledningen att man inte får köra på insidan av bilen vid möte. Kan lätt bli ett och annat missförstånd då. :tummenupp

Å jag var med...

Hade kön när det inträffade så jag såg inget av själva händelsen.
Åkte sedan efter Volvon till ingen nytta...

Re: Å jag var med...

pvcraketen skrev:
Hade kön när det inträffade så jag såg inget av själva händelsen.
Åkte sedan efter Volvon till ingen nytta...

VA?!?! jag ska kanke inte blanda mig i, men han du inte i kapp volvon, eller? :7peta

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8