ktmjacke skrev:Jajjamännsan,det skulle finnas ett helt humorförbjudet forum oxå,eller hur?![]()
Det sa jag inte, menar bara att efter några inlägg övergår trådarna till chat eller handlar om nåt helt annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:Jajjamännsan,det skulle finnas ett helt humorförbjudet forum oxå,eller hur?![]()
då kanske du finns på filmktmjacke skrev:Stod precis mittemot,vid den vita containern,på räcket där.
hehe.. bara pjåår räjsing. inge annat!Ulf W skrev:Då ser jag fram emot filmen, jag hade inte tid att se så mycket race då jag stod i montern nästan hela tiden.
Å fan,fy fan!MikkE skrev:då kanske du finns på filmKÄÄÄNDIS!
ktmjacke skrev:Blir ju lätt så när en tråd stannat av o lixom mullrar på tomgång,kommer på mig själv med att vandra iväg till nåt helt annat i en del trådar(smisk på mig) men det är inget illa menat,bara min sjuka humor som tar över ibland. Vilken monter va det du jobbade i förresten?
Aha,den va jag fram o lyssnade på,eftersom du säger stod så va det väl du som inte satt i rullstol då antar jag?Ulf W skrev:Stod med Amegas A3:a och spelade lite.
När jag hade ström så det räckte, laddaren hängde inte med riktigt.![]()
ktmjacke skrev:Aha,den va jag fram o lyssnade på,eftersom du säger stod så va det väl du som inte satt i rullstol då antar jag?
Först lutade jag mig in i skuffen,då tänkte jag???????Men sen gick jag dit där det är tänkt att lyssna,och fast dörrarna stod öppna så blev jag minst sagt förvånad av både ljudkvalitet o trycket.Hade varit najs o få sätta sig i o stänga alla dörrar.Har en polare som tävlade i billjud förut o är väldigt intresserad av både bil o hemhifi själv tack vare honom.Amiga är ju förvisso kända för sina fina prylar så förvånad var väl ett onödigt ord kanske,men som sagt,hade varit fint att få testa ljudbilden oxå.Ulf W skrev:Nä, precis...
Vad tyckte du då?
ktmjacke skrev:Först lutade jag mig in i skuffen,då tänkte jag???????Men sen gick jag dit där det är tänkt att lyssna,och fast dörrarna stod öppna så blev jag minst sagt förvånad av både ljudkvalitet o trycket.Hade varit najs o få sätta sig i o stänga alla dörrar.Har en polare som tävlade i billjud förut o är väldigt intresserad av både bil o hemhifi själv tack vare honom.Amiga är ju förvisso kända för sina fina prylar så förvånad var väl ett onödigt ord kanske,men som sagt,hade varit fint att få testa ljudbilden oxå.![]()
Aha,tänk om man vetat det,jag som stod o balanserade på ett ben för o försöka se vad ni körde med för huvudenhet.Men det är väl oftast sådär när ni demar bilar,har ju blivit mer o mer multimediademo nuförtiden tycker jag.Erat bygge var cleant o bra,snygg lösning på dörrbaffelvinklingarna oxå.Men det där technoskvalet e man ju ingen lover av direkt.Har "bad to the bone" med "george thorogood" som referenslåt själv.Mycket bra gitarrintro,sen faller baskaggarna in så man får "hela paketet" så att säga.Ulf W skrev:Hade du sagt till så hade du såklart fått lyssna i bilen också.
Utanför låter det ju nästan ingenting, tråkigt att stå och spela med öppna dörrar och skuff sådär för basen hörs knappt. Men det drog ju mer folk så...
Sorry,litet återfall bara.ktmjacke skrev:Tutte!
Gå o ta dig en öl på puben istället för att sitta här o tönta dig,gamlo.ktmjacke skrev:Sorry,litet återfall bara.![]()

Ok då!ktmjacke skrev:Gå o ta dig en öl på puben istället för att sitta här o tönta dig,gamlo.![]()
ktmjacke skrev:Ok då!
Blev en liten virre istället.Men visst kan jag ta en bira om du berättar vart du ska bjuda på den bara.RocketQueen skrev:Shit du är helt knasig!
Bra idè dcok. Gå och ta dig en bira.

ktmjacke skrev:Blev en liten virre istället.Men visst kan jag ta en bira om du berättar vart du ska bjuda på den bara.![]()

med tanke på fönstrets storlek o handtagets utformning så skulle jag gissa på kungsholmen?RocketQueen skrev:
ktmjacke skrev:med tanke på fönstrets storlek o handtagets utformning så skulle jag gissa på kungsholmen?
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!