RocketQueen
Ny medlem
ktmjacke skrev:Ha ha ha,bra där,det tar sig.Dom ser ut att ha fått redigt med välling iaf,så du är nog en bra mor.![]()
Nej men gud du är inte lite fräck!!!
Killar. :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:Ha ha ha,bra där,det tar sig.Dom ser ut att ha fått redigt med välling iaf,så du är nog en bra mor.![]()
Nä just det,tänk på det!RocketQueen skrev:Nej men gud du är inte lite fräck!!!
ktmjacke skrev:Nä just det,tänk på det!

ha ha ha,det enda jag kan spänna är rumpan,men då kan man vässa en penna i den oxå.RocketQueen skrev:Kommentera min avatar när du själv är värsta spännisen.![]()

Kommenterade ju bara de nya gardinerna,sen ville du ha mig o vips så va vi ihop.E väl inget konstigt med det?RocketQueen skrev:Kommentera min avatar när du själv är värsta spännisen.![]()

ktmjacke skrev:ha ha ha,det enda jag kan spänna är rumpan,men då kan man vässa en penna i den oxå.![]()
Ja det kanske är lika bra att sluta larva sig,får pm:a istället när du flörtar.RocketQueen skrev:Ja det kan jag mycket väl tänka mig att du brukar pyssla med...![]()
Hmmm skumt att ingen stänger tråden snart. Känns som om den spårat ut rejält. ha ha ha

ktmjacke skrev:Kommenterade ju bara de nya gardinerna,sen ville du ha mig o vips så va vi ihop.E väl inget konstigt med det?![]()
ktmjacke skrev:Ja det kanske är lika bra att sluta larva sig,får pm:a istället när du flörtar.![]()
Det jävligaste är att sen blir tjejen nykter igen.RocketQueen skrev:Ja men så brukar de väl funka? Killen säger nåt o tjejen gör snällt som killen vill.
Ingen hjärna själv liksom. Öhhhh
Har nog fattat i vilken fantasi värld ni lever i. (Nu får inte alla killar ta åt sig)

Tu....Tu....Tutt....Tullinge va det ja.RocketQueen skrev:Flörtar? Ok ha ha ha
Nej nu måste vi vara snälla mot den här tråden. Handlade om Tullinge va de nog visst.

Ja tänk på det.RocketQueen skrev:DU är jugalen!
RocketQueen skrev:Hmmm skumt att ingen stänger tråden snart. Känns som om den spårat ut rejält. ha ha ha
Ulf W skrev:Förvånar mig inte alls att det spårat ur...
Gör inte alla trådar det på detta forum?
Jajjamännsan,det skulle finnas ett helt humorförbjudet forum oxå,eller hur?Ulf W skrev:Förvånar mig inte alls att det spårat ur...
Gör inte alla trådar det på detta forum?

Stod precis mittemot,vid den vita containern,på räcket där.MikkE skrev:eller så kan man prata om Tullinge?
jag satt på den högra läktarn om man tittar mot mållinjen. satt bra där och filmade 80 minfilm kommer upp sen
MikkE skrev:eller så kan man prata om Tullinge?
jag satt på den högra läktarn om man tittar mot mållinjen. satt bra där och filmade 80 minfilm kommer upp sen
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!