Tullinge

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Nån härifrån som var på Bilsports "en dag på strippen" på Tullinge idag? Jag var där hela dan och kollade.En dag fylld med snabba bilar, mycket folk å en strålande sol... Hade varit skojjigt om det hade varit lite hojjar som kört oxå. :tummenupp

Efter ca 8 timmar i solen ser jag ut som en nykokt kräfta i ansiktet. Ganska röd och bränd... :skrämd
Men det var det värt.

// Lena

Fan! Det skulle ha varit idag ist! JAg hade verkligen vilja åka dit. Men med en bil med motorn vid sidan av bilen är det lite svårt att ens komma bort från parkeringen...:(

Jag va också där. :)

Satt och kikade på de få hojar som va där. Som sagt hade varit kul med fler hojar.
Glad va jag iallafall att de va ett par Corvetter där. :banana

Jätte lyckad dag med fint väder. Också röd i ansiktet när man kom hem. :brinnerup

Det fanns inte många hojar där men å andra sidan var ju hela eventet till för bilarna.

Gillade denna hoj dock. Någon härinne som äger den ?

Bifogat

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    104.4 KB · Visningar: 101
cool_adde skrev:
Fan! Det skulle ha varit idag ist! JAg hade verkligen vilja åka dit. Men med en bil med motorn vid sidan av bilen är det lite svårt att ens komma bort från parkeringen...:(

Dom kör på Tullinge idag oxå. Lazzat Strip Challenge. Första deltävlingen...
Så idag e det riktigt rejs som gäller. Först över mållinjen... :tummenupp

// Lena

Japp Johan va där.

Det bästa med att man kör hoj till Tullinge va att man blev framvinkad ända fram till stora läktaren.

Antar att ni som fick gå nästan 1 km blev lite småavis då :) :) :)

Jag var där hela dan igår o kom just hem därifrån idag.Idag var det ju hojar oxå :)

Blind e man tydligen oxå,för jag såg inte nån s.h:are där fast jag kikade efter er :(

Wiseguy skrev:
Inte mer avis än ni blev när vi knallade omkring i shorts och T-shirt medans ni bara hade skinnstället att ha på er. :banana

Då missade när vi tog av oss ställen och satt på oss shorts då=)
Planering=)

ktmjacke skrev:
Bytt gardiner ser jag :hihi

HA HA HA
Du jag har faktiskt såna stora fina fönster som man inte behöver gardiner på. Fast jag har de men mamma och jag ska renovera om hemma hos mig så nu är de inte uppe.
Fy va taskigt!

RocketQueen skrev:
HA HA HA
Du jag har faktiskt såna stora fina fönster som man inte behöver gardiner på. Fast jag har de men mamma och jag ska renovera om hemma hos mig så nu är de inte uppe.
Fy va taskigt!
He he he,ja fast jag menade oxå att du har bytt topp på din nya avatar.Va lite dryg bara :tungan

ktmjacke skrev:
He he he,ja fast jag menade oxå att du har bytt topp på din nya avatar.Va lite dryg bara :tungan

Jaha dum tjejen. :kocko

Jo man måste ju byta kläder ibland. he he
Ingen fara. Jag tyckte mest din kommentar va kul. hoho

ktmjacke skrev:
Jag var där hela dan igår o kom just hem därifrån idag.Idag var det ju hojar oxå :)

Var det mycke folk där idag? Fint väder?
Hade velat åka dit idag oxå. Men det e juh en bit att åka från Tierp. :4skrika

// Lena

RocketQueen skrev:
Jaha dum tjejen. :kocko

Jo man måste ju byta kläder ibland. he he
Ingen fara. Jag tyckte mest din kommentar va kul. hoho
Ja det vart ju t.o.m bättre än det va tänkt från början. :) P.s Du vet väl att det inte är ett minus att va korkad när man e tjej? d.s

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...